Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Min PM-box blev just full, känns rätt meningslöst med tanke på att textmeddelandena lär ta ungefär ingen plats i anspråk. Skulle det vara sniket att be om en fördubbling av utrymmet?

thnx

Annons
Posted

- och jag som trodde att jag var extrem, med ca 150 PM av de 250 tillåtna... 😮😛

Problemet är väl att om man tillåter för mycket, så kommer folk aldrig att rensa, utan då ligger det till slut 5 år gamla PM som ingen har någon glädje av. Med 10000 medlemmar, kan man gissa hur mycket det kan riskera att bli i förlängningen. 🙂

Jag tycker nog att det är helt ok som det är...

Posted

Jamen vi pratar ju kilobyte här! jag kan ju ha 50 låtar a 8 mb samt massa bilder till dessa uppladdade, då kan man ju tänka sig att några Kb för text inte gör ngt. Försvinnande litet typ.

Posted

Ja och det finns ju ingen gräns för hur mycket man kan skriva ute i forumet, varför ska det finnas en gräns för hur mycket man kan skriva privat? 😆

Posted

Jag har 35 av 250 PM. Skulle nog kunna tömma hela inkorgen då jag inte använder funktionen nåt vidare.

Så Tor, du kan få mina kilobyte/215 PM. 😊

Posted
Jag har 35 av 250 PM. Skulle nog kunna tömma hela inkorgen då jag inte använder funktionen nåt vidare.

Så Tor, du kan få mina kilobyte/215 PM. 😊

Åh det var vänligt... då är ju frågan bara hur vi löser det logistiskt... 😳

Jag förstår btw inte hur ni kan ha så få PM. Jag använder typ aldrig funktionen, men ändå har jag tydligen samlat på mej så många på två år eller vad det kan vara.

Posted

Så Tor, du kan få mina kilobyte/215 PM. 😳

Åh det var vänligt... då är ju frågan bara hur vi löser det logistiskt... 😆

Jag förstår btw inte hur ni kan ha så få PM. Jag använder typ aldrig funktionen, men ändå har jag tydligen samlat på mej så många på två år eller vad det kan vara.

Ok - då är jag nog värre ändå. Jag startade från noll PM vid forumets nystart.

Jag brukar ta och rensa rejält med ojämna mellanrum - men har inte orkat göra det ännu sedan nystarten... 😊