Jump to content
Annons

IDOL 2004: Eddie vs. Maestro


Danny Cort (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 92
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

nattvaktaren (oregistrerad)
Kul Eddie!

Den är både rolig och bra!!!

Mera sånt, mera sånt... en gång till, en gång till...

😛

Hehe, här har vi nog nån som inte ser så mycket på tv...?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Danny Cort:

Jag hoppas du har tänkt på att STIM:a din skapelse. Pengar finns att hämta... ;-)

Inte till mig isåfall...

STIM ger mig tillräckligt ändå, Eddielåten är som sagt bara gjord som en kul grej & inget jag vill att jag eller nån annan ska tjäna cash på.

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Basso (oregistrerad)
Danny Cort:

Jag hoppas du har tänkt på att STIM:a din skapelse. Pengar finns att hämta... ;-)

Inte till mig isåfall...

STIM ger mig tillräckligt ändå, Eddielåten är som sagt bara gjord som en kul grej & inget jag vill att jag eller nån annan ska tjäna cash på.

Fixa så att eddie får lite stålar.. vore inte mer än rätt när ni nu gör er lustiga på hans bekostnad..alla skrattar o tycker det är kul (inkl: mig själv).

Jag menar bara att man gör inte saker med "andra" bara på kul utan att fråga vederbörande om lov.

O sen sätta ut det till allmänt lyssnande. 🙂

är lika fult som att såga nån vid fotknölarna...Rätta mig om jag har fel.

Redigerat av Basso
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Jag menar bara att man gör inte saker med "andra" bara på kul utan att fråga vederbörande om lov.

O sen sätta ut det till allmänt lyssnande. 🙂

är lika fult som att såga nån vid fotknölarna...Rätta mig om jag har fel.

Du har fel.

Fråga 2 Many DJs till exempel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Basso (oregistrerad)

Jag menar bara att man gör inte saker med "andra" bara på kul utan att fråga vederbörande om lov.

O sen sätta ut det till allmänt lyssnande. 🙂

är lika fult som att såga nån vid fotknölarna...Rätta mig om jag har fel.

Du har fel.

Fråga 2 Many DJs till exempel.

Jag sa!!!! Rätta mig om jag har fel. jag vill ha en motivering. o inte springa runt o fråga andra varför man använder andra människors

(kanske inte största gåva) o sen lägger ut på nätet. utan att fråga vederbörande först... Ska inte börja moralpredika här, men ni om några borde väl veta hur man handskas med upphovsrätt osv... Sen föreslog jag ju bara att om låten börjar användas av DJ's så skänk pengarna till Eddie eller vad han nu heter...

Redigerat av Basso
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Men jag måste hålla för näsan när jag läser ditt mycket "mogna" sätt att föra en konversation.

Du menar att du har problem med att bemöta mitt inlägg?

Helt ok, bättre lycka nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Basso (oregistrerad)

Men jag måste hålla för näsan när jag läser ditt mycket "mogna" sätt att föra en konversation.

Du menar att du har problem med att bemöta mitt inlägg?

Helt ok, bättre lycka nästa gång.

Jag har inga som helst problem att bemöta inlägg.. men jag finner det ganska menigslöst snacka en massa trams med en loser som du 🙂

Konversationen slut för min del .....

Redigerat av Basso
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Lugn grabbar, jag håller med dig Basso till viss del, men det är inget att tjaffsa om, om Eddie blir sur så får han väll försöka stämma Danny eller nåt 🙂 Haha, inte vet jag men det är nog inget att bry sig om antar jag  🙂

Om nån är ute efter att stämma mig så lär nog TV4 ringa först...

Men eftersom dom har haft det lite knackigt med sin relation till STIM så lutar dom sig nog tillbaks & skrattar en smula åt Eddielåten dom också.

Personligen så är min relation till STIM fantastisk.

Nån som ska med till Brasilien i Februari?

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå Basso och Nattis ovan. Är det nån som sett den där Sällskapsresan i skärgårn? Gamla fiskargubben som sitter där lugnt och glor på söndagsseglaren som kör förbi. "Han kommer att gå på grundet, ja sanna mina år..." muttrar han stillsamt och skrockar för sig själv.

Så börjar jag känna mig ibland! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Jag har inga som helst problem att bemöta inlägg.. men jag finner det ganska menigslöst snacka en massa trams med en loser som du 😆

Vadå loser?

För att jag ger dig svar på tal om upphovsrätt och förklarar mash-upfenomenet för dig?

Varför skriver du överhuvudtaget om du inte har något att säga?

Att komma med tillmälen tyder iallafall i min bok på att argumenten tryter.

Men ha det så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Basso (oregistrerad)

Jag hade ju avslutat konversationen om denna sak. Men efter som vissa inte fattar så måste jag väl förtydliga mej...

Så här var mitt första inlägg..

Fixa så att eddie får lite stålar.. vore inte mer än rätt när ni nu gör er lustiga på hans bekostnad..alla skrattar o tycker det är kul (inkl: mig själv).

Jag menar bara att man gör inte saker med "andra" bara på kul utan att fråga vederbörande om lov.

O sen sätta ut det till allmänt lyssnande.

är lika fult som att såga nån vid fotknölarna...Rätta mig om jag har fel.

Om det hade varit en så kallad stjärna som nån hade använt på detta sätt. Hur hade sett ut då ? jag bara undrar ... Varför jag över huvutaget yppade nåt i den här saken var just det att tv4 gör narr av folk med berått mod, Dom har ju en så kallad hemlig jury som väljer ut vilka som ska få vara med i uttagningen. ahh perfekt att välja ut mindre begåvade, att fullständigt förnedra i bästa sändnings tid. Sen fortsätter vi vidare på ett forum för musiker o kanske såna som skulle vilja vara det.

När jag blev medlem här så hoppades jag att det skulle vara något så när professionella musiker här. Säkert finns det seriösa såna här också.

Sen uppskattar jag också humor . jag garvade säkert lika mycket åt remixen av Eddie som alla andra. Men mitt inlägg var menat som lite allvar i roligheten.

Sen måste jag beklaga att jag måste ta till slag under bältet. men du bjuder in till dans. Så varsågod Nattvakten

Tja som jag sagt tidigare , du verkar inte bry dej ett smack om rätt o fel, och det anklagar jag inte dej för. du själv upplyste oss din inställning. Låt mej citera: Upphovsrätt är för losers. 😆

Gör du själv musik??? o isåfall hur vill du att den blir behandlad om den kommer ut i linköping till exempel. Ja just ja man gör ju inga pengar i Linköping glömde bort...

För att bli allvarlig igen. Detta var mitt sista inlägg i denna debatt, så nu vet dom flesta min inställning till rätt o fel i denna fråga. Om jag sen har fullkomligt fel så kan jag nog lämna detta forum, o söka mej till nån som åtminstone är seriös i sin strävan att producera musik.

//Janne

Redigerat av Basso
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag sen har fullkomligt fel så kan jag nog lämna detta forum, o söka mej till nån som åtminstone är seriös i sin strävan att producera musik.

Herregud människa! Detta är ett seriöst forum. Att man sen diskuterar är väl själva idén med ett diskussionsforum. Om man sen lämnar ett forum för att man har fel, ja då kan man väl göra det och starta ett privat forum där man kan diskutera med sig själv. Då har man garanterat alltid rätt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen kan vi glömma eddie prylen den är inge stort problem för mej. men folk som skiter i andras rättigheter kan jag inte överhuvutaget med. om man tycker upphovsrätt är till för losers. Om detta då dessutom är gänse åsikter så må jag då säga att detta verkar vara ett ställe för parasiter.

Nu börjar det bli intressant..... Du dömer kvickt ett forum med 1900 medlemmar att vara parasiter baserat på en diskussion i en tråd.

Samtidigt vägrar du lyssna på andra människors åsikter eftersom du själv sitter med "rätt" åsikt.

Det verkar inte som om det här med forum är något för dig, faktiskt. Prova en bok istället, gärna en du själv skrivit. 😆

Edit: smärre stavfel

Redigerat av hammagrella
Link to comment
Dela på andra sajter

Basso (oregistrerad)

Sen kan vi glömma eddie prylen den är inge stort problem för mej. men folk som skiter i andras rättigheter kan jag inte överhuvutaget med. om man tycker upphovsrätt är till för losers. Om detta då dessutom är gänse åsikter så må jag då säga att detta verkar vara ett ställe för parasiter.

Nu börjar det bli intressant..... Du dömer kvickt ett forum med 1900 medlemmar att vara parasiter baserat på en diskussion i en tråd.

Samtidigt vägrar du lyssna på andra människors åsikter eftersom du själv sitter med "rätt" åsikt.

Det verkar inte som om det här med forum är något för dig, faktiskt. Prova en bok istället, gärna en du själv skrivit. 😉

Edit: smärre stavfel

Jag lyssnar på andras åsikter. Men för den skull så behöver jag väl inte tycka att jag är en loser. Som står för att var och en som gjort nå musik, musikprogram faktiskt har rättighet till det. Är jag då knäpp i skallen. Jag frågar?

(ursäkta om du inte orkar hålla andan längre än så) 😆

Redigerat av Basso
Link to comment
Dela på andra sajter

Sen är det väl så att man inte ska gräva i skit. För då får man skit under naglarna

verkar ju vara här och nu parasiterna flockas när jag puttat lite i skithögen.

Jag har defenitivt inte dömt ut 1900 users inte "losers" men ni ställer ju er på kö. 😆

Den får du förklara Basso. Alldeles för många ord mellan raderna där för att jag ska haja.

Dax kanske att flytta den här diskussionen till en ny tråd förresten, med respekt för Eddie och Danny.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälp nu kommer Viktor o lägger sig i igen...

Men jag tycker att vissa här är lite tröga som inte verkar förstå Basso, han har ju förklarat så simpelt vad han menar så till och med JAG fattar, då ska väll ni vuxna också fatta vad han menar 😉

Bli inte arga på mig nu också bara, jag tycker bara det är lite konstigt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...