Jump to content
Annons

IDOL 2004: Eddie vs. Maestro


Danny Cort (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 92
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Guld! 😎

Nån som har koll på vad "nappar" betyder?

fisk på en krok såklart

edit: eller nej förresten, det är när man trycker en napp i pannan på någon. händer ganska ofta i hiphopgäng-fighter.

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

// flera inlägg raderade innan detta //

äh... sluta tramsa nu. Det är helt ok att säga negress men inte neger. Why?

Tycker inte neger är negativt, det bekriver bara att nån är mörkhyad. Själv skulle jag gärna vilja va en neger, särskillt kunna sjunga som en.. 🙂

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Jisses, 12 084 visningar på denna tråd. Den måste vara länkad nånstans ifrån... undrar var.  😕

Buzz är det som ligger bakom =)

Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt.

För er som missat buzz: http://buzz.bazooka.se/

Kommentarerna på just buzz länken till denna tråd finns här.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt.

Hehe, du är bara avis för att antal klick på tråden imorgon kommer att ha passerat "Jag Är Full".

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt.

Hehe, du är bara avis för att antal klick på tråden imorgon kommer att ha passerat "Jag Är Full".

😉

Fan oxå, nu är mitt gigantiska ego avslöjat! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
För att en otrevlig negerboll säger det?  😲  Blir du sur nu? 😉

Lyssna nu, pojk.

Detta är ett musikerforum.

För dom som känner att dom absolut måste dela med sig av sina åsikter angående invandrare, flyktingpolitik och politiskt korrekt språkbruk finns det andra forum. Detta tror jag skulle passa för just dig.

Du har lyckats få oss på Studios Forum att framstå som riktiga idioter, då du skriver din infantila dynga i den mest välbesökta tråden på hela sajten.

Hoppas admins noterar detta och slänger ut dig ögonblickligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Min bror ringde från Stockholm igår & sa "Det här måste du höra, det här kommer du gilla!". Varvid han spelade upp min Eddielåt i telefonen...han hade tydligen fått den från en polare på ACNE.

Tack för länken, nattis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min bror ringde från Stockholm igår & sa "Det här måste du höra, det här kommer du gilla!". Varvid han spelade upp min Eddielåt i telefonen...han hade tydligen fått den från en polare på ACNE.

Tack för länken, nattis.

Visst är det lustigt vilka av ens alster som får störst spridning... sällan är det vad man hade valt själv. 😆

Om man då bortser från att du är jättekändis med låtar på listorna och allt det där förståss. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...