Jump to content
Annons

Musik kompis sökes!


WanWan

Recommended Posts

Hejsan!

Jag är en tjej som skriver och sjunger. Jag satsar på Pop/rock med inslag av Rnb och Blues som skulle passa på amerikanska marknaden.

Skulle vara så jäkla kul att "leka" med nån som gillar samma typ av musik. Ni får gärna både skriva text, musik och sjunga. Så länge ni är seriösa. Detta är verkligen något som jag vill syssla med och mår bra av att syssla med.

Och ni andra som känner likadant men inte heller vågat. Hör av er. Vi kanske kan skapa något bra.

Hör av er till mig om ni är intresserade av att veta mer om mig och mitt förslag

Ni som har en låtar klara fast utan sång får jättegärna höra av er också. Jag har en väldigt formbar röst. Har inte någon demo inspelad. Men jag kan skicka acapella röstprov.

Kram på er alla och peace out 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan!

Jag är en tjej som skriver och sjunger. Jag satsar på Pop/rock med inslag av Rnb och Blues som skulle passa på amerikanska marknaden.

Skulle vara så jäkla kul att "leka" med nån som gillar samma typ av musik. Ni får gärna både skriva text, musik och sjunga. Så länge ni är seriösa. Detta är verkligen något som jag vill syssla med och mår bra av att syssla med.

Och ni andra som känner likadant men inte heller vågat. Hör av er. Vi kanske kan skapa något bra.

Hör av er till mig om ni är intresserade av att veta mer om mig och mitt förslag

Ni som har en låtar klara fast utan sång får jättegärna höra av er också. Jag har en väldigt formbar röst. Har inte någon demo inspelad. Men jag kan skicka acapella röstprov.

Kram på er alla och peace out 😉

Jag kan nog sammarbeta om du vill. Men problemet e att jag är rappare. Vi kunde ju kört Rihanna feat. Jay-Z stilen typ i Umbrella ellr nått.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 år senare...

Tja, ja är på,   Sitter ofta och proddar musik men vore kul att hitta lite folk som har samma intresse,  tänker att de r roligare att skapa musik tillsammans än hålla på själv. Mitt största ämne inom musik är pop, Rnb, gillar egentligen allt, men de instrument ja är bäst på är piano/keyboard samt logic. ?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...