Janne Johansson Posted August 30, 2004 Posted August 30, 2004 Det absolut bästa tipset är att läsa genom den tutorial som Propellerheads publicerat på sin hemsida. Direktlänk: Using ReWire and Pro Tools Lycka till!
chrisB Posted August 30, 2004 Posted August 30, 2004 Eller titta på video från Digidesign, gratis: http://www.digidesign.com/disk/diskflix/
TobbeE Posted August 31, 2004 Author Posted August 31, 2004 hur spelar jag in trummorna sen från reason ?
chrisB Posted September 1, 2004 Posted September 1, 2004 hur menar du? du är lite oklar . . . har du trumljud i Reason (vilken modul)? och vill du spela dessa när du rewirad reason till protools? . . . eller . . . ?
TobbeE Posted September 1, 2004 Author Posted September 1, 2004 Jajjemensan jag har trummljud i reason och vill spela in dessa via rewire om det nu går?
Guest HaraldS Posted September 3, 2004 Posted September 3, 2004 hur spelar jag in trummorna sen från reason ? Ta in Reason i en AUX-kanal. Skicka sedan AUX-kanalen till en AUDIO-kanal och spela in.
Recommended Posts