One night in The Trance Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 (edited) Hej, jag har liten problem, när jag Exportera min Låt på MIX Down i cubase SX, men Ljudet blev aldrig bra och får inte med Atomation in i min låt, skulle vara jätte shysst om någon kunde hjälpa mig, : ) Edited August 28, 2004 by One night in The Trance
Majken Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 När du klickar på export>audio mixdown hoppar en ruta upp. Längst ned till vänster på denna finns alternativen include automation och include effects. Är du säker på att dessa verkligen är ikryssade? /Majken
One night in The Trance Posted August 28, 2004 Author Posted August 28, 2004 Ja jag har gjort det, men det funka inte..
Majken Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 Vad består låten av i form av spår, instrument o.s.v.? Är det vanlig automation eller MIDI automation som inte "fastnar"? /Majken
One night in The Trance Posted August 28, 2004 Author Posted August 28, 2004 det e Audio spår atomation, men det händer även med midi spår..
Lundin Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 ..och du har satt Left + Right locator runt det som ska exporteras?..och du har inte mutat några spår som innehåller automation?
Recommended Posts