Jump to content
Annons

tant söker damer, flickor, tjejer, brudar, kvinnor


Tant Fransa

Recommended Posts

Annons
Finns det inga tjejer som skiver egen musik och producerar (förutom Pernilla Andersson) ? Vore kul att komma i kontakt med er!!!

Detta är ett tips om du inte redan har uppmärksamat detta. Det är en grymt rolig festival som ordnas ett par gånger om året. Det är ett perfekt forum att knyta nya kontakter med om man riktar sig till kvinnliga producenter/låtskrivare.

http://www.ladyfest.se/

lp&u

svante

Link to comment
Dela på andra sajter

Iochförsig sjunger jag inte. Inte heller har jag några talanger att skriva texter.

men proddar musik iförd kvinnokläder gör jag.

Dock kanske det inte var riktigt det du sökte?!

😱🙂 :) 😳 :blink: 😳😛 :P 😛 :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inga tjejer som skiver egen musik och producerar (förutom Pernilla Andersson) ? Vore kul att komma i kontakt med er!!!

Detta är ett tips om du inte redan har uppmärksamat detta. Det är en grymt rolig festival som ordnas ett par gånger om året. Det är ett perfekt forum att knyta nya kontakter med om man riktar sig till kvinnliga producenter/låtskrivare.

http://www.ladyfest.se/

lp&u

svante

underbart tips - tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Iochförsig sjunger jag inte. Inte heller har jag några talanger att skriva texter.

men proddar musik iförd kvinnokläder gör jag.

Dock kanske det inte var riktigt det du sökte?!

"Kvinna är man inte - det blir man" som Simone Beauvoir sa redan 1947. Så ligger du i kan det kanske bli ett rejält fruntimmer av dig också men det kräver nog mer än episodiskt klänningsbärande.

Själv bär jag f.ö. byxor. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Iochförsig sjunger jag inte. Inte heller har jag några talanger att skriva texter.

men proddar musik iförd kvinnokläder gör jag.

Dock kanske det inte var riktigt det du sökte?!

"Kvinna är man inte - det blir man" som Simone Beauvoir sa redan 1947. Så ligger du i kan det kanske bli ett rejält fruntimmer av dig också men det kräver nog mer än episodiskt klänningsbärande.

Själv bär jag f.ö. byxor. 😆

HAHA!! Månadens kontring!!

SB rules btw!

Kan för övrigt säga att LADYFEST är absolut en av de trevligaste tillställningarna man kan hamna på. Helt underbar stämmning samt otroligt sjysst attityd gentemot alla! Synd att jag missar i år.....suck....

lp&u

svante

Link to comment
Dela på andra sajter

Iochförsig sjunger jag inte. Inte heller har jag några talanger att skriva texter.

men proddar musik iförd kvinnokläder gör jag.

Dock kanske det inte var riktigt det du sökte?!

"Kvinna är man inte - det blir man" som Simone Beauvoir sa redan 1947. Så ligger du i kan det kanske bli ett rejält fruntimmer av dig också men det kräver nog mer än episodiskt klänningsbärande.

Själv bär jag f.ö. byxor. 😳

HAHA!! Månadens kontring!!

SB rules btw!

Kan för övrigt säga att LADYFEST är absolut en av de trevligaste tillställningarna man kan hamna på. Helt underbar stämmning samt otroligt sjysst attityd gentemot alla! Synd att jag missar i år.....suck....

lp&u

svante

Tackar, tackar - man försöker ju :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

 Valdez: Kul - finns det musik att lyssna på någonstans? Yvonne förresten - är det Yvonne Eskilstuna? Känner en före detta trummis...

/Fransa

Nej det är inte Yvonne Eskilstuna...

I min profil finns adress till hemsa ..myspace förståss.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

 Valdez: Kul - finns det musik att lyssna på någonstans? Yvonne förresten - är det Yvonne Eskilstuna? Känner en före detta trummis...

/Fransa

Nej det är inte Yvonne Eskilstuna...

I min profil finns adress till hemsa ..myspace förståss.. :rolleyes:

ah, nu fattar jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va bra! Verkar ju rulla in fler och fler tjejer här på forumet. Det är precis vad den här bastuklubben behöver.

Instämmer helt och fullt!

"Tant Fransa" borde utses till "Forum-morsa"

Forumet skulle lyfta betydligt om tjejerna blev fler och engagerade sig i "grabbsnacket" mer. Men det krävs att vi grabbar visar tjejerna respekt också.

Vänligen

Gubben i Kalmar :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va bra! Verkar ju rulla in fler och fler tjejer här på forumet. Det är precis vad den här bastuklubben behöver.

Instämmer helt och fullt!

"Tant Fransa" borde utses till "Forum-morsa"

Forumet skulle lyfta betydligt om tjejerna blev fler och engagerade sig i "grabbsnacket" mer. Men det krävs att vi grabbar visar tjejerna respekt också.

Vänligen

Gubben i Kalmar 😳

Tack - tror jag 🙂 - men jag är helst bara tant och ingens morsa

/Tant, and proud of it

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack - tror jag 😱 - men jag är helst bara tant och ingens morsa

/Tant, and proud of it

Det var inte menat "elakt".

Det är uppskattat att en tjej med båda fötterna på jorden "tar sig an" dom ygnre. Killar är oftest lite "gapigare" och "tar för sig" på ett sätt som tjejer oftast inte gör.

/Tant, and proud of it

Självklart! Du har vårt fulla stöd!

Vänligen

Gubben i kalmar

Redigerat av Gubben i Kalmar
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack - tror jag 😱 - men jag är helst bara tant och ingens morsa

/Tant, and proud of it

Det var inte menat "elakt".

Det är uppskattat att en tjej med båda fötterna på jorden "tar sig an" dom ygnre. Killar är oftest lite "gapigare" och "tar för sig" på ett sätt som tjejer oftast inte gör.

/Tant, and proud of it

Självklart! Du har vårt fulla stöd!

Vänligen

Gubben i kalmar

Det är klart jag förstod att det inte var elakt ment! 😄 , som sagt - tack för det förtroende som jag förstår att du ger uttryck för 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Finns det inga tjejer som skiver egen musik och producerar (förutom Pernilla Andersson) ? Vore kul att komma i kontakt med er!!!

jo, visst finns vi. lite här och där. här till exempel:)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...