Jump to content
Annons

George - Melinda


Recommended Posts

LÅTNAMN: Melinda

ARTIST/GRUPP: George

GENRE: Amerikansk Folk.. kanske..

LÅTLÄNGD: 3:58

KOMPOSITÖR: George

PRODUCENT: Robert Trönninger

EV. MEDVERKANDE: George

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: mp3

STORLEK: >7mb (224kb/s)

STATUS: Färdig låt

LÅTLÄNK: George - Melinda

En liten akustisk myslåt jag spelade in åt en vän.. tänkte ni kanske ville höra.. 😛

Redigerat av osiris
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Jag tycker du ska markera 6/8 tydligare i liret och skala av spelet då blir det lättare att sjunga oxå. Förmodligen skulle det funka ganska ofta med bara downbeats på guran och låta det ringa ut lite istället och bara köra hela liret där absolut behövs. Sen skulle jag lägga upp texten på the Muses Muse som är en engelskspråkig site och få lite tips om texten. Skitbra låt bra stämning på den men ovanstående tror jag behövs men då jäklar är du i hamn.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska markera 6/8 tydligare i liret och skala av spelet då blir det lättare att sjunga oxå. Förmodligen skulle det funka ganska ofta med bara downbeats på guran och låta det ringa ut lite istället och bara köra hela liret där absolut behövs. Sen skulle jag lägga upp texten på the Muses Muse som är en engelskspråkig site och få lite tips om texten. Skitbra låt bra stämning på den men ovanstående tror jag behövs men då jäklar är du i hamn.

Göran

Jag vet inte om det blir så bra att markera 6/8 när låten går i 4/4.. 😄

Sen så är det inte jag som har skrivit låten.. Så jag kan tyvärr inte ändra på texten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...