ml1998 Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Tjena! TÀnkte arrangera en festivalliknande fest i min trÀdgÄrd i sommar. Behöver ett ganska kralligt PA-system, det jag hade förra Äret var inte nog (kommer dessvÀrre inte ihÄg W-antal och sÄdant) Vet ni var man hyr sÄdana grejer i Stockholm? GÀrna norra Stockholm? Letat pÄ nÀtet och pÄ hitta.se och sÄdant men har svÄrt att hitta nÄgot bra Tacksam för tips Tjao
arhall Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Tjena! TÀnkte arrangera en festivalliknande fest i min trÀdgÄrd i sommar. Behöver ett ganska kralligt PA-system, det jag hade förra Äret var inte nog (kommer dessvÀrre inte ihÄg W-antal och sÄdant) Vet ni var man hyr sÄdana grejer i Stockholm? GÀrna norra Stockholm? Letat pÄ nÀtet och pÄ hitta.se och sÄdant men har svÄrt att hitta nÄgot bra Tacksam för tips Tjao Googla pÄ "PA uthyrning stockholm" .....
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) Det senaste jag lÀst nu Àr att man sjÀlv ska ta betalt om man ska anvÀnda sÄn dÀringa utrustning. Det Àr fult att betala för det, sÀgs det. Redigerat 16 maj 2007 av musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.