alcedo Posted August 25, 2004 Posted August 25, 2004 Jag har samplingar från Wizoo (piano, trummor, bas mm), men inget VSTi som kan spela dem. Jag antar att de flesta mjukvarusamplers kan spela dessa, men jag undrar om det finns nån gratisplugg som klarar detta.
bonzo Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Det beror ju helt på vilket format samplingarna är i. Det finns en drös olika varianter. Ta reda på vilket format det är du har och välj sedan sampler. En del mjukvarusamplers kan spela upp rätt många olika format. Native Instruments Kontakt är en sådan.
Guest dannepop Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Computermusic har gett ut en gratis vsti sampler. Kolla deras tidigare nummer på www.computermusic.com eller co.uk Danne/
Guest dannepop Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Så här ser den ut. http://www.computermusic.co.uk/about/ds404.asp Danne/
alcedo Posted September 2, 2004 Author Posted September 2, 2004 Har varit där, men det går inte att ladda ned. Måste man premumerera eller nåt?
Recommended Posts