Jump to content
Annons

djonas - un jour de fête en Inde


Recommended Posts

LÅTNAMN: un jour de fête en l´Inde

ARTIST/GRUPP: Jonas Ekestubbe

GENRE: Progressive Curry!

LÅTLÄNGD: 08:00

KOMPOSITÖR: Jonas Ekestubbe

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: mp3

LÅTLÄNK: Klicka Här!

Hej!

Här kommer en ny låt med curryinslag. Eftersom Buddha Purnima (födelsedagen av Buddha) närmar sig, firas den 23 maj, så tänkte jag att en låt som handlar om "en festdag i Indien" skulle passa fint. 🥰

Hoppas ni diggar.

All kritik är som vanligt välkommen.

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur.bra.som.helst.

Du är så fördjävla duktig på sånt här! 🙂

Otroligt soft och skön låt med härliga harmonier.

Märks tydligt att du fått ett nytt sound med dina nya grejer. 😛

Riktigt snyggt när gitarren följer pianot. (Eller vise versa 😛).

Kanonbra låt!

Keep 'em coming.

Link to comment
Dela på andra sajter

TJENARE längesedan man hörde något från dig, det låter bra som vanligt fast än att det inte är min stil. Men jag kan säga att pianot får det att låta som någon låt tillhörande the sims spelen. Men annars mycket bra producerat en aning lungt men det går 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar både ljud och produktion. Låten också. Gitarrspelet naturligtvis. Det är ingen som slår dig på fingrarna där. Det som är mindre bra är de akustiska elementen i synnerhet stråkarna i introt. Det finns fler ställen och inte bara stråkarna en riktig tvärflöjt hade inte heller suttit fel. Tänk hur fantastiskt detta hade låtit med riktiga stråkar. Glissandon och cressendon och diminuendon. Uppstråk och nerstråk spicatton och varierade ansattser.

Jag vet att jag är en riktig gnällspik. Fantastiskt bra hursomhelst. Tänka sig att en hemmapulare omän en fantastiskt duktig sådan idag kan åstakomma saker som Beatless bara hade kunnat drömma om.

Underbart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...