Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Tjena! Jag skulle behöva lite hjälp med en mixning, detta är första gången jag mixar en låt, och jag och mitt band har precis börjat spela in..

Vi har inte spelat in sången och solona än...

Skit i att det är osynk, det är jag som missat lite när jag trixat och donat, men vad jag undrar är vad jag kan göra för att förbättra ljudbilden...

tacktack!

Edited by psykopatrik
Annons
Posted

varför blev min tråd flyttad till samarbeten??? jag ville få lite idéer om hur man förbättrade ljudbilden, vad det är jag ska göra i mixningen för att göra denna bättre, och så blev den flyttad till samarbeten!!

• 10 months later...
Posted

Hallå.

Om du vill kan jag mixa åt er och kanske ge lite tips hur ni ska göra på vägen. Ni kanske redan har fått hjälp. Hör av er om ni fortfarande är i behov

varför blev min tråd flyttad till samarbeten??? jag ville få lite idéer om hur man förbättrade ljudbilden, vad det är jag ska göra i mixningen för att göra denna bättre, och så blev den flyttad till samarbeten!!