Jump to content
Annons

Pudersnö & After Ski


Recommended Posts

LÅTNAMN: Pudersnö & After Ski

ARTIST/GRUPP: B.Pärson & Epsilon Ski Stars

GENRE:Rock?

LÅTLÄNGD: 2.59

KOMPOSITÖR: Bengan

PRODUCENT: Bengan

EV. MEDVERKANDE: B.Pärson & Epsilon Ski Stars

INSPELNINGSÅR:2007

FORMAT: mp3

Tjabba!

Presenterar ett hastverk av guds nåde då jag har ett helt sjukt schema för stunden - måste spela lite i alla fall och just i det här fallet blev det en "åka t fjällen med jobbet låt....".........

Ganska "blött" mixat tror jag. Funkar nivåer o sånt? Det är ju bara för att jaga upp stämningen lite på förfesterna som jag knåpat ihop det här 😉 - och är det trallvänligt nog?

B. Pärson feat Epsilon Ski Stars - Pudersnö & After Ski

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
  • 4 veckor senare...

Tjena Bengan.

Jorå det här funkar nog på utvalt ställe.Snygg prodd,hade nog hellre hört den med sommar text - då hade det kunnat bli en potenciell sommar plåga på radion..Vintern känns så kall å avlägsen nu..Men du kan ju alltid vänta till nästa vinter.Hursomhelst bra mix/arr/prodd..

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

uff vad arg man blir när man hänger på detta forum och lyssnar på såna här låtar som folk lägger upp utan att tänka på andras hälsa! Man blir ju förbannad! Jag skulle inte kunna producera något som är hälften så bra om jag så stängde in mig i studion i ett halvår!! Skittajt låt verkligen en A++ production!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra sväng i låten snyggt bengan_gbg en vinterhitlåt när det dags för skidor igen kanske! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Mike: Tackar - nu postade jag ju låten i mitten på mars för all del, å då var det nog mer vinter än sommare 😱

Xerox: Det tror jag nog du kan - jag är ju ingen demonproducent eller låtknåpare med någon rang alls.....kör så det ryker!

P-O: Tackar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...