Jump to content
Annons

Recommended Posts

Guest melody
Posted

😏😎😕😕😕😕😕 Hej alla / någon där ute! Har inhandlat "music studio 2005 delux för att spela in sång och elgitarr , pyssla ihop lite egna låtar och ha lite kul. Frågade i affären efter ett enkelt program till detta syfte. SLITER just nu mitt hår och VRÅLAR av frustration......för jag fattar ingenting!!!!!!!!!!!!!! Så jag undrar om det finns någon underbar person som skulle vilja hjälpa mig att komma igång. Synd att det inte finns någon svensk beskrivning...( skulle faktiskt ha betalt några hundra till för en sådan) TUSEN KRAMAR till den själ som kan hjälpa mig via hotmail eller annat sätt.

Suck! / Melody

Annons
Guest melody
Posted
En snabb titt på deras hemsida verkar ju förklara precis hur programmet fungerar. På svenska åxå.

quickstart

En snabb titt på deras hemsida verkar ju förklara precis hur programmet fungerar. På svenska åxå.

quickstart

😎😎😄😄😄😄😄

Jo..de sidorna har jag sett och även installerat efter men tycker mest det är en massa skärmförklaringar..you know...jag är tyvärr inte så smart...skulle vilja ha en idiotsäker vägledning..step by step / 🙂

Posted

Har tittat på Music Studio 2003 å 2004 sen tidigare och svaret är - it sucks! Magix har MYCKET bättre program på sitt sortiment. Ett lättjobbat sådant är Magix MusicMaker Gen 6 deLuxe och på proffssidan finns Samplitude 6 och 7, även de relativt lättjobbade. Så tillbaka till affären och få pengarna tillbaka.