Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Finns det något slags trumsetsskrotlager man kan köpa små delar till trumset från? T.ex. muttrar, hållare, kuddar osv. All liten skit som försvunnit på konserterna.

Annons
Posted

blocket.se

vendolin.se

diskant.se

etcetc.. 🙂

annars kan du springa in till din närmsta Tama/pearl/premier/sonor/yamah-leverantör.. de säljer reservdelar..

craftons-trumkatalog kan du ju också skaffa..

Posted
Ingen trumskrotgård någonstans? Borde finnas åtminstonde en...

jag såg en som sålde ut allt sitt "skräp" på blocket för cirkus två månader sen...

loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😆

men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😳

Posted

jag såg en som sålde ut allt sitt "skräp" på blocket för cirkus två månader sen...

loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😉

men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😆

haha. Jag håller på skitmåååånga stämskruvar t.ex. sitter också på tre pukor å en kagge jag inte behöver 😆

Posted

loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😉

men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😆

haha. Jag håller på skitmåååånga stämskruvar t.ex. sitter också på tre pukor å en kagge jag inte behöver 😆

haha det är alltid ngt.. själv har jag ett rum på 15-20 kvm som lager för alla mina trumprylar!! 😛

plus att jag har ett kit o massa stativ här o sen ett kit i vår andra studio.. plus lite strö-grejjer där..!!

CRZTNTR vad är det för ngt du letar efter?? specifikt då!?