Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

😄 Vilket program kan bĂ€st kombinera funktioner som multikanalsinspelning, alltsĂ„ flera kanaler simultan inspelning i kombination med smidig anvĂ€ndning av audio, dvs klipp & klistra fĂ€rdiga wav-filer...??

AnvÀnder nu Magix music maker 2003, det funkar ok, men jag saknar just möjlighet att lira in trummor pÄ typ 6 kanaler. Det vore skoj.

Annons
Posted

Spontant skulle jag svara Cubase, Àven om jag inte anvÀnt programmet just sÄ (multikanalsinspelning).

JÀttebra vad gÀller klipp-Ä-klistra i wav-filer, finns massor av finfina funktioner...

Posted

Adobe Audition 1.5!

Helt klart det smidigaste och mest lĂ€ttarbetade program jag har stött pĂ„ för sĂ„vĂ€l multikanalinspelning som redigering 😄

Posted
Spontant skulle jag svara Cubase, Àven om jag inte anvÀnt programmet just sÄ (multikanalsinspelning).

JÀttebra vad gÀller klipp-Ä-klistra i wav-filer, finns massor av finfina funktioner...

Jag sjÀlv skulle ocksÄ vÀlja Cubase.

Jag har dock bara anvÀnt det till multikanalinspelning, dÀr det funkar hur fint som helst.

Klippa och klistra har jag aldrig testat i större skalor.