Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag har tittat runt rätt så mycket. Kvalitén på de som jag hittar är dessvärre inget att ha. Smakar det så kostar det, visst. Men jag tänkte ändå fråga om någon sitter på ett gratis royalty-fritt ess.

Det jag söker är alltså ljud/samplingar av lejonskrik. Alla möjliga. Ungefär såsom MGM:s info i filmer. Att köpa en CD/ett ljudbibliotek för bara några få ljuds skull är inget för mig. Har gått på den minan förut....

Edited by Solfeggio
Annons
Posted
Jag har tittat runt rätt så mycket. Kvalitén på de som jag hittar är dessvärre inget att ha. Smakar det så kostar det, visst. Men jag tänkte ändå fråga om någon sitter på ett gratis royalty-fritt ess.

Det jag söker är alltså ljud/samplingar av lejonskrik. Alla möjliga. Ungefär såsom MGM:s info i filmer. Att köpa en CD/ett ljudbibliotek för bara några få ljuds skull är inget för mig. Har gått på den minan förut....

Sampla lejonet i MGM´s logga då?

Posted

Låter mer som typ fem lejon som försöker ryta på samma sätt, samtidigt som de åker upp och ner och fram och tillbaka i luften. 😆

Posted

Nexus: är den inte skyddad?

Killwithskill: tackar!

ChrisB: tackar så mycket! Hittade några guldklumpar redan i första länken!

• 2 weeks later...
Posted
Nexus: är den inte skyddad?

Killwithskill: tackar!

ChrisB: tackar så mycket! Hittade några guldklumpar redan i första länken!

Såg inte att du ville ha royalty fritt, =).