Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Guest thrinithan
Posted

Jag har sett att det stått Bingo Royale i tv-tablån men jag har antagit att det antingen handlar om Bingo-fotografen eller helt enkelt ett bingospel så jag har inte ens bekymrat mig att slå igång TVn eftersom inget av dom två ämnena intresserar mig 😄

Därmed utesluter jag inte att det KAN handla om nått annat men men 😛

Guest thrinithan
Posted
Jag gick i samma gymnasieklass som programledaren (Nisse Edwall). 😉

Åhfan... 😎 var ni bästaste bästisar 😱

Posted

Min brossa har släktforskat och det visade sig att han är släkt med Mona Seilitz.

Jag skäms å hans vägnar. 😱

Posted (edited)
Jag gick i samma gymnasieklass som programledaren (Nisse Edwall). 😎

Åhfan... 🙂 var ni bästaste bästisar 😉

Mjo nästan! Fast vi umgicks inte sådär på fritiden. Det var ganska få killar i vår klass (8, mot tjejernas 21, wohoo!) så man blev rätt bundis med alla grabsen i klassen. Jag såg upp till honom (på gott och ont), jag såg honom lite som en storebror nästan. 🙂 Jag har både skrattat mig fördärvad med honom och gråtit över hans axel.

Kommer ihåg en gång när vi öppnade fönstrena i klassrummet, som låg på andra våningen med tågperrongen nedanför. Sen vände vi på TV:n och satte på ett serbokroatiskt barnprogram på högsta volym så att det dånade serbokroatiska över hela tågstationen. Alla tittade upp i bestörtad förvåning och jag tror aldrig jag skrattat så mycket förut. 😱

Edited by ChromaWoods
Guest Glaskatten
Posted
Licenspengar är det... 350 000:- per avsnitt x 20 avsnitt = 7 miljoner....

7 miljoner det är väl ungefär vad en billig svensk långfilm kostar att göra, förra året var det ett flertal sådana som inte en nådde upp till tusen tittare = 10.000 per åskådare...

Tycker själv Bingo Royale är lite småskoj med en del lite fräckare sketcher som de antagligen flesta nte kommer förstå förrän 2009 typ och då kommer bingo Royale få upprättelse....

Posted

totalt supersunk och en skam för vårat land..Mona Seilitz är ju helt väck-sönderkrökad, hon som var så snygg en gång i tiden, nej---lägg ner direkt,här finns inga som helst poänger och hela upplägget luktar sämre än värsta kalkonteatern från någon taskig studiecirkel för totalpuckon!!!

Guest Glaskatten
Posted
totalt supersunk och en skam för vårat land..Mona Seilitz är ju helt väck-sönderkrökad, hon som var så snygg en gång i tiden, nej---lägg ner direkt,här finns inga som helst poänger och hela upplägget luktar sämre än värsta kalkonteatern från någon taskig studiecirkel för totalpuckon!!!

Så du fattade ingenting? 2009 för dig då....