Jump to content
Annons

Ny sångerska i forumet


hedvig.s

Recommended Posts

Tack men Äsch, nu ska vi inte va så himla petiga, vi bara jammade lite på den där...

Men du, alla klippen finns på www.myspace.com/eviltrio, (länken i min signatur) hemsidan är tyvärr ganska "kaiko" för tillfället...

Hedvig

PS. är detta  😆 en "burka-smiley"?

😱

Forumordlista för åldringar

Ahaaa; 😄 = När jag bajjsade så skvätte det upp i röven igen... !?

Nä, då tycker jag "burka-smiley" funkar bättre...har alltid undrar hur jag skulle se ut om jag drog på mig en sån,

de verkar lite mysiga att ha på sig en sån här dag som denna (trött, seg, ösregnar ute, börjar jobba först vid 18.00 när det är becksvart ute och man såsat sig igenom ännu en svensk "mildvädersvinterdag"...)

Hedvig

Välkommen till forumet.

Jaså du var inne i den tråden.. Fan.. Dra inga förhastade slutsatser om mig bara, med tanke på inlägget jag skrev där angående de "charmiga" citaten av mina ex. 😲 Jag är mycket omdömesfull.

...och lite manipulativ, men det behöver ingen få veta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Haj.....

Va kostar du i timmen då 😆

Som pedagog alltså...

Har alltid velat utväckla min sångröst...

Annars då, är du intresserad av Ideélla sånginsattser??

Collabs via nätet. Har ett väldigt speciellt project på gång.

Hej igen!

Som jag skrev till dig i en annan tråd...(hoppas jag inte blir utkastad nu för att jag upprepar mig...)

"Hej!

Bra musik!

Tyckte speciellt om "three roses",

kul med Vangelis och Jarre...trodde ingen lyssnade på dem nuförtiden; är uppväxt med deras musik eftersom de är pappas favoriter...

Skulle vara kul o testa ngt ihop om du har lust & tycker att min röst skulle passa...

Hedvig "

Hedvig

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack men Äsch, nu ska vi inte va så himla petiga, vi bara jammade lite på den där...

Men du, alla klippen finns på www.myspace.com/eviltrio, (länken i min signatur) hemsidan är tyvärr ganska "kaiko" för tillfället...

Hedvig

PS. är detta  😆 en "burka-smiley"?

😱

Forumordlista för åldringar

Ahaaa; 😄 = När jag bajjsade så skvätte det upp i röven igen... !?

Nä, då tycker jag "burka-smiley" funkar bättre...har alltid undrar hur jag skulle se ut om jag drog på mig en sån,

de verkar lite mysiga att ha på sig en sån här dag som denna (trött, seg, ösregnar ute, börjar jobba först vid 18.00 när det är becksvart ute och man såsat sig igenom ännu en svensk "mildvädersvinterdag"...)

Hedvig

Välkommen till forumet.

Jaså du var inne i den tråden.. Fan.. Dra inga förhastade slutsatser om mig bara, med tanke på inlägget jag skrev där angående de "charmiga" citaten av mina ex. 😲 Jag är mycket omdömesfull.

...och lite manipulativ, men det behöver ingen få veta.

Nä, den va kul, men det känns som om det skvätte upp mer i ansiktet än röven... 😮

Hedvig

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack men Äsch, nu ska vi inte va så himla petiga, vi bara jammade lite på den där...

Men du, alla klippen finns på www.myspace.com/eviltrio, (länken i min signatur) hemsidan är tyvärr ganska "kaiko" för tillfället...

Hedvig

PS. är detta  😉 en "burka-smiley"?

😆

Forumordlista för åldringar

Ahaaa; 😎 = När jag bajjsade så skvätte det upp i röven igen... !?

Nä, då tycker jag "burka-smiley" funkar bättre...har alltid undrar hur jag skulle se ut om jag drog på mig en sån,

de verkar lite mysiga att ha på sig en sån här dag som denna (trött, seg, ösregnar ute, börjar jobba först vid 18.00 när det är becksvart ute och man såsat sig igenom ännu en svensk "mildvädersvinterdag"...)

Hedvig

Välkommen till forumet.

Jaså du var inne i den tråden.. Fan.. Dra inga förhastade slutsatser om mig bara, med tanke på inlägget jag skrev där angående de "charmiga" citaten av mina ex. 😄 Jag är mycket omdömesfull.

...och lite manipulativ, men det behöver ingen få veta.

Nä, den va kul, men det känns som om det skvätte upp mer i ansiktet än röven... 😄

Hedvig

Välkommen...det syns att du kommer att trivas här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen in i värmen!

Vad som gjort det varmt här inne vågar jag inte uttala mig om, för då skulle jag nog bli utkastad med ändan före, hahaha... 😆

Ska lyssna på dina demos senare. Jobbar i studion just nu inför årets julklapp. 😛

Ha det fett bra!

/Robert

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Var det ni som var på Rundgång nåt av de tidiga programmen?

Tjing

Bengan

Hej Bengan!

Dessvärre är det inte oss du hörde, vi har inte lyckats med så mycket PR än

(eller rättare sagt så har vi inte lagt ner någon större tid på att skaffa oss någon...)

Men jag vet vilka du snackar om, och vi låter ungefär så där me´...

MEN, eftersom många verkar digga våra ideér

så har vi fått en del bokningar till nästa år, bl.a en festival

Ryktesvägen är den RÄTTA vägen...

m v h,

🙂Burka-Ladyn

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hedvig.

Du har händelsevis inte gått på Billströmska Folkhögskolan mellan 1999 och 2000?

Välkommen förövrigt 🙂

/Daniel

Jamen visst, eller ja, nångång har jag gått där,

säkert de åren du skrev, själv har jag ingen koll,

vet att det står rätt år i min CV 😄

Ha ha, kul att träffa på gamla bekanta, vad var det du gick för linje?

Hedvig

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hedvig.

Du har händelsevis inte gått på Billströmska Folkhögskolan mellan 1999 och 2000?

Välkommen förövrigt 🙂

/Daniel

Jamen visst, eller ja, nångång har jag gått där,

säkert de åren du skrev, själv har jag ingen koll,

vet att det står rätt år i min CV 😎

Ha ha, kul att träffa på gamla bekanta, vad var det du gick för linje?

Hedvig

Jag är övertygad om att du vet vem jag är 🙂 .. gick Allmän linje med Musikinriktning.

Vi gick i samma Engelskagrupp m.m.

Sjöng en Di Leva-sång som heter Miraklet på klassens konsert.. 😆

Var rätt kraftig vid den tiden (eller blev rättare sagt under året som gick)

Kram/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Haj.....

Va kostar du i timmen då 🙂

Som pedagog alltså...

Har alltid velat utväckla min sångröst...

Annars då, är du intresserad av Ideélla sånginsattser??

Collabs via nätet. Har ett väldigt speciellt project på gång.

Hej igen!

Som jag skrev till dig i en annan tråd...(hoppas jag inte blir utkastad nu för att jag upprepar mig...)

"Hej!

Bra musik!

Tyckte speciellt om "three roses",

kul med Vangelis och Jarre...trodde ingen lyssnade på dem nuförtiden; är uppväxt med deras musik eftersom de är pappas favoriter...

Skulle vara kul o testa ngt ihop om du har lust & tycker att min röst skulle passa...

Hedvig "

Hedvig

Hoppla...Det där har jag helt missat... 😎 My Bad...

Jag är med Pappa och det är mina absoluta inspirationskällor.

Förutom dem så finns Kitaro, Art Of Noise, Yello samt andra div

Synthpop grupper...Men en sångerska som ger mig "extas" är

SADE...Så det där lite Jazziga på Eviltrio skulle jag vilja spinna

vidare på fast i annat format...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra sångerskor har alltid företräde speciellt om dom är lika snygga som Hedvig.

Trist att det blir så, här har vi alla musiken gemensamt men glöm aldrig att Hedvig är en mycket bra sångerska.

Vad menar du med företräde? 🙂

Snygg får stå för dig, jag har inte gjort nåt...!

😆 / Burka-Ladyn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Bra sångerskor har alltid företräde speciellt om dom är lika snygga som Hedvig.

Trist att det blir så, här har vi alla musiken gemensamt men glöm aldrig att Hedvig är en mycket bra sångerska.

Vad menar du med företräde? 😉

Snygg får stå för dig, jag har inte gjort nåt...!

😳 / Burka-Ladyn

Well... vi kan väl säga som så här att om en tjej (förmodad sådan får man väl säga... eftersom detta är ett forum på Internet) ställer en fråga som är ställd 500 gånger tidigare, så kommer 100 servila manliga forummedlemmar att ställa upp och hjälpa till på nolltid. Om en kille gör samma sak så blir han ofta hänvisad till Google och ibland ännu värre, av samma 100 forumkillar som var så tjänstvilliga för tjejens skull. Detta är ett faktum som skett i fler trådar än jag räknat under senaste året... själv tycker jag bara att det är komiskt men lite tragiskt.

Men vad jag verkligen hade tänkt skriva var... Hej å välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att alla ska lyssna på låtarna ni lagt ut och ta det som ett exempel på hur man ska närma sej en låt. Börja med att plocka ut det väsentliga och sedan fylla på med instrument DÄR DOM HAR EN ROLL !! Man hör allt för ofta hur någon slänger ihop ett fett komp med en massa balla ljud och sedan, som i förbifarten, slänger dit lite sång i slutet.

Leve melodierna! Och sångarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, och vad har ni för deal med maiden eftersom ni släpper cover hur som helst?

Bla. här?

Hej!

Vi har inte "släppt" något, utan bara laborerat med en grupp vi diggar, precis som vilka andra cover-band som helst!!!

Må gott!

Hedvig

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ulfsa (oregistrerad)

Habst du ein knoblau gemacht !? - Välkommen till mitt favoritforum med ett dunk och Bleep, untz, uumph, untz, Bleep, Bleep, untz, uumph, untz, Bleep, tjicketi-tjicketi, [yeah], bleep, noise, noise, noise, untz untz, uumph, hey, yeah

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...