Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej forumet! 🙂

Nu sitter jag här igen, jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta denna låt för att få den att låta bra men samtidigt inte överdriven...

Har ni några tips på vad som skall läggas till respektive tas bort, hur ska jag fortsätta? eller är låten enligt er slut?

Ni får ha överseende om att jag inte lagt ner så mkt tid på denna låt och att jag är ganska ny på detta 🙂

Vänliga hälsningar// MandarinkungeN

http://www.speedyshare.com/931139987.html

Edited by mandarini
Annons
Posted

Ditt riff är schysst men det krockar med din kick, det distar liksom. Hmm, du kanske ska sänka volymen på crashsymbalen också, den är skyhög.

Men hur du ska fortsätta, hmm. Ja du kan ju bygga en stabbigare slinga av den du kör runt hela tiden, typ samma slinga fast med undertoner och sen nåt fint break och sedan bygga upp denna stabbigare slinga igen och bara ösa på för fullt?

Posted
Ditt riff är schysst men det krockar med din kick, det distar liksom. Hmm, du kanske ska sänka volymen på crashsymbalen också, den är skyhög.

Men hur du ska fortsätta, hmm. Ja du kan ju bygga en stabbigare slinga av den du kör runt hela tiden, typ samma slinga fast med undertoner och sen nåt fint break och sedan bygga upp denna stabbigare slinga igen och bara ösa på för fullt?

Tack så mkt 🙂