D.i.a Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Funkar trådlöst till mixning? Om det gör det vilka lurar är bäst för upp till en tusenlapp? Om inte, vilka vanliga lurar funkar bäst för mixning max upp till priset av en tusing ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wernborg Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Jag kör med AKG 240. Mina kostade en tusing, fast för 10 år sedan. Toknöjd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainydays Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Jag kör med AKG 240. Mina kostade en tusing, fast för 10 år sedan. Toknöjd. Då måste du fått en fin rabatt för tio år sedan? Jag betalade 1800kr för fem år sedan. Men nu kostar de ju en tusing hursomhelst 😉 Dock inte trådlösa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wernborg Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Jag kör med AKG 240. Mina kostade en tusing, fast för 10 år sedan. Toknöjd. Då måste du fått en fin rabatt för tio år sedan? Jag betalade 1800kr för fem år sedan. Men nu kostar de ju en tusing hursomhelst 🙂 Dock inte trådlösa. Oj, då gjorde jag en bra affär. Undra vad jag ska göra för pengarna jag sparade 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Light Head Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Kan bara avråda från allt vad trådlöst heter. Om du inte har verkligt goda skäl att inte använda vanliga lurar så skall du INTE välja det trådlösa alternativet!! Ingen vill ha mer signalkällor än absolut nödvändigt! (My own opinion....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsmalmbe Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Ingen vill ha mer signalkällor än absolut nödvändigt! ..och han menar alltså radiosignalkällor, källor till störningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Light Head Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Ingen vill ha mer signalkällor än absolut nödvändigt! ..och han menar alltså radiosignalkällor, källor till störningar. ops,, var inte så tydlig där.. tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts