Cience Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Hallå. Har nu hållt på med melodisk trance ett tag MEN, 1:Är det någon som vet några BRA samplingar på "melodiska kickar" 2:Är även ute efter att hitta BRA samplingar på "psy kickar" Tippsa gjärna om Samplings skivor och något bra samplings program som inte är svin dyrt men dock BRA. Tackar på förhand / Cience.
Speggey Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Har ingen större koll på samplingsskivor då jag själv är ute efter något liknande. Men du kan kolla in : http://forum.isratrance.com/viewtopic.php/...c/57339/forum/2 Där finns mkt bra tips samt en rarfil med ett antal kicks som användare på forumet har gjort. (kicks-arranged.rar)
Cience Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Fan det gick fort =) ska kolla upp, tackar så mycket / Cience
Cience Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Aj aj aj. Vengeance Sound !? Manuel Schleis:fan jag kör ju killens Patcher i mina Virusar , den killen är duktig .
Cleff (oregistrerad) Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Vengeance Essential Clubsounds vol 1 och 2.
ThomasJ Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Själv tycker jag det både är roligare o snyggare o ratta sina egna . men det kanske är en smaksak!
coyster Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Som Cleff säger, Vengeance Essential Clubsounds vol 1 och 2. Har dom själv och kan varmt, varmt rekomendera dom!!!!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.