Jump to content
Annons

Hur mycket tid spenderar du på studio forum?


flintan

Hur ofta och hur många timmar är du inloggad på studio forum?  

105 röster

  1. 1. Hur ofta och hur många timmar är du inloggad på studio forum?

    • 1. Max 1 timme per vecka.
      15
    • 2. Ca 3 timmar per vecka.
      26
    • 3. Ca 1 timme per dag.
      32
    • 4. Ca 3-5 timmar varje dag.
      19
    • 5. Konstant.
      8


Recommended Posts

  • 3 veckor senare...
Annons

Svårt att svara på, eftersom jag går in en liten stund då och då. Det blir förmodligen ganska mycket, eftersom jag har legat först i antal inlägg ganska länge (förutom en kort period när Linus lyckades vara flitigare än jag på att skriva... 😉 ).

Visst är det beroendeframkallande att göra vad man kan för att hjälpa folk - men ändamålet helgar medlen, som bekant... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Dynamic-PulZe (oregistrerad)

Har varigt inne minst en timme varje dag ända sedan jag hittade sidan (sökte på studio bygge) 😲 har inte skrivigt så mycket men tagigt del av en så sjuuklig mängd info och hjälp att det är helt ofattbart... tänk om skolan skulle vara lika pedagogisk som detta forum verkar vara 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varigt inne minst en timme varje dag ända sedan jag hittade sidan (sökte på studio bygge) 😲 har inte skrivigt så mycket men tagigt del av en så sjuuklig mängd info och hjälp att det är helt ofattbart... tänk om skolan skulle vara lika pedagogisk som detta forum verkar vara 😆

Håller med! Hade ingen aning om att det gick att skriva så mycket skit i en enda forumdel 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Så mycket jag kan. Men ibland är man borta en vecka här, en där och då blir det svårt. Någon timme per dag försöker jag väl. När man väl hittat något så sitter man ju, och jag blir alltid lika besviken när jag inte hittar något mer intressant för stunden. 😲 Skriv mer!

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhhh! Det känns redan bättre. 😠

Alltså, att få bekräftat att det inte bara är jag som fastnar i timmar och dagar och nätter framför forumet, fast det visste jag ju redan. Men iallafall... Tråden fyller sin funktion. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte den här gallupen. 😱

Jag förstår inte vad du menar. 😳

Själv är det rätt ojämnt, vissa veckor massor, andra inget. Det har lite att göra med att jag inte bara öppnar ett fönster, utan 5 forum, msn, skype, e-post... och då är man fast vid datorn ett tag (några timmar) innan man är klar. Så det skulle vara bra om det bara fanns denna sida att tillgå! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte den här gallupen.  😱

Jag förstår inte vad du menar. 😳

Själv är det rätt ojämnt, vissa veckor massor, andra inget. Det har lite att göra med att jag inte bara öppnar ett fönster, utan 5 forum, msn, skype, e-post... och då är man fast vid datorn ett tag (några timmar) innan man är klar. Så det skulle vara bra om det bara fanns denna sida att tillgå! =)

han kanske får samvetskval för all den tid som kunde ägnas åt något nyttigt..?🥰

ibland känner jag likadant, blir beroende av olika forum i olika perioder, men å andra sidan har jag lärt mig enormt mycket med alla mina forum..

Så foruma på bara! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte den här gallupen.  😉

Jag förstår inte vad du menar. 🙂

Själv är det rätt ojämnt, vissa veckor massor, andra inget. Det har lite att göra med att jag inte bara öppnar ett fönster, utan 5 forum, msn, skype, e-post... och då är man fast vid datorn ett tag (några timmar) innan man är klar. Så det skulle vara bra om det bara fanns denna sida att tillgå! =)

han kanske får samvetskval för all den tid som kunde ägnas åt något nyttigt..?🙂

Ssschhh!! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...