Jump to content
Annons

Bra program för att göra musik i?


habba

Recommended Posts

Okej, jag har tpy inget att göra hemma nu för tiden och tänkte göra lite musik.

Jag vill gärna hitta nåt bra program där det redan finns ljud att använda sig av och som gärna skulle kunna falla under gengren: electro-hip hop. Alltså ganska tunga beats med electronica-slingor typ, (och ingenting som ens kan liknas vid BassHunter, utan mer Uffie eller Peaches tex).

och gärna ett program som är gratis.

Ananrs kan ni ju ge exempel på ett lätt program att använda och en bra sida med gratis ljud som jag kan använda.

Orimligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

färdiga ljud och bygga slingorna själv.

Redigerat av habba
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du ha något vettigt får du vara beredd att lägga lite pengar, annars blir det nog bara lekstuga utan tunga beats 🙂

Tror nog att det är Reason du ska ha. Kostar bara några tusenlappar, men är väldigt mycket för pengarna.

Kolla under rubriken Program här i forumet där finns de 7 största programmen representerade under egna avdelningar.

Skulle du välja något annat program som kan köra vst och DX pluggins så finns det mängder av gratispluggar på nätet.

Har sett en tråd någonstans här på forumet där mängder av gratispluggar är listade, kanske någon som vet var ???

/X

Här va den:

Bästa gratisprogrammen

Kolla även denna:

http://www.dontcrack.com/

Redigerat av xarl
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...