Jump to content
Annons

Pro logic 5 till PC


hygglo

Recommended Posts

nu till mitt första problem.

Jag använder mig av Pro Logic 5.

( vet att de är gammal, men som ni vet, dum apple köpte ju upp min framtid i de prog 😄 Så när ja blir rik ska jag köpa tebax de och jävlas tebax)

Jag har en massa plug ins som är några år nyare än programmet som, Amplitube, battery, atmosphere, sample tank mfl.

Nu när jag kör. säg kanske 5 st Audo-ins.. Tycker dessa pluggar om att hänga sig!

Och blir det allt för mycket.. så kommer det upp en ruta där det står.

[ Unknown Error ] och då är det bara till att starta om..

Detta är ju väldans jobbigt! Så jag undrar om det finns någon lösning!?

kanske någon uppdatering av Logic 5 eller så!?!?

Dela med er av erfarenhet tack!

/Hygglo 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kan nog vara precis vad som helst. Du kanske skulle fundera på att köpa en mac? Dom är inte så dyra nu för tiden, om man nu inte ska ha värsta värsta. I och för sig så tillkommer ju firewireljud och logic, så då blir det ju inte gratis iallafall, men du kanske har en njure eller nåt som du kan sälja? Eller dom kanske har något erbjudande att man får det billigare om man säljer sin själ till apple?

/en annan bitter pc/logic-användare

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick musikmakarna i Övik, där använde vi MAC datorer.. och Logic!  😎

- Jag kommer aldrig sälja min själ till MAC!  😱

/Hygglo  😄

åh, där var jag en gång på intervju. gick inget bra 🙁

gillade du inte mac?

edit: varför gillade du inte mac?

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus : Har Platinum installerat.. men det fanns ju 2 andra versioner, vet du skillnaden?

Fidden: Har arbetat med logic i pc, i ca 6 år.. Kan typ alla snabb kommandon, och i mac är dom snevridna! uscha... 🙁

Vet att det går att ändra, men... näää! kanske lite envis.. bekväm av mig.. 😱

När sökte du MM?

/Hygglo 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

När sökte du MM?

hmm, 2003? sökte samtidigt som någon som hette Johan (som kom in), som jag sedan av en slump läste biologi tillsammans med något år senare i Linköping. Fast det insåg jag precis innan han bytte universitet och flydde staden. Det var då jag insåg hur liten världen är.

Förmodligen var det du 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus : Har Platinum installerat.. men det fanns ju 2 andra versioner, vet du skillnaden?

Minns inte alla skillnader på rak arm, men om du vet att du har Platinum så skiter du bara i filerna för de mindre versionerna Silver och Gold. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...