Jump to content
Annons

ElektroniskMusik.Net söker artister


ThomasJ

Recommended Posts

Vet att det fins många bra gossar här på forumet som gör elektronisk musik.

Jag har sedan ett bra tag drivit projektet "Em-Label"

Jag söker ständigt nytt folk som är sugna på att släppa några väl valda spår på sidan.

Kan stollt säga det att blandannat så har Neko och Starboy släppt några välljudande spår.

För er som är sörisöt intresserade går det bra att skicka ett PM eller ett mail till demo@elektroniskmusik.net (skicka ej hela låtar utan skicka en länk).

// Thomas

*edit* Fixade länkenLÄNK

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mycket fint initativ. Starboylåtarna var som färdigskivat bröd med nåt lyxigt pålägg på. Hade jag själv varit lika kreativ så hade jag gärna haft med ett par låtar på sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lådan - youve got mail!

😆

Mycket fint initativ. Starboylåtarna var som färdigskivat bröd med nåt lyxigt pålägg på. Hade jag själv varit lika kreativ så hade jag gärna haft med ett par låtar på sidan.

Jo, Starboy är grym måste jag säga!😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är detta, jag fattar inte? Söker du demos att lägga upp på din hemsida?  😠

om du läser på sidan så blir nog saken lite klarare!

Bara delvis.

Tips: Om du stavar dåligt och inte är så duktig på design - ta hjälp av en kompis!

Så som sidan ser ut nu är under all kritik och får mig inte att vilja lyssna på musiken. Den kanske håller samma nivå som det ögat ser?

Tyvärr gör sådana här projekt mer skada än nytta för de inblandade.

Gör om, gör rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är detta, jag fattar inte? Söker du demos att lägga upp på din hemsida?  😠

om du läser på sidan så blir nog saken lite klarare!

Bara delvis.

Tips: Om du stavar dåligt och inte är så duktig på design - ta hjälp av en kompis!

Så som sidan ser ut nu är under all kritik och får mig inte att vilja lyssna på musiken. Den kanske håller samma nivå som det ögat ser?

Tyvärr gör sådana här projekt mer skada än nytta för de inblandade.

Gör om, gör rätt.

Stavning kommer sesöver, slarvfel. Vad gäller designen så tycker jag att den håller, och kommer vara som den är. Tack för dina synpunkter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stavning kommer sesöver, slarvfel. Vad gäller designen så tycker jag att den håller, och kommer vara som den är. Tack för dina synpunkter!

Inte för att vara sån... men nog går sidan att förbättra ganska mycket?

Tänk på att folk inte kommer ge dig många fler chanser om dom klickar in på din sida och den inte ser bra ut. Det måste vara grymt från start, att utveckla den under resans gång funkar inte!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stavning kommer sesöver, slarvfel. Vad gäller designen så tycker jag att den håller, och kommer vara som den är. Tack för dina synpunkter!

Inte för att vara sån... men nog går sidan att förbättra ganska mycket?

Tänk på att folk inte kommer ge dig många fler chanser om dom klickar in på din sida och den inte ser bra ut. Det måste vara grymt från start, att utveckla den under resans gång funkar inte!

Möjligt att du har rätt.

Men design är ju som sagt som röven, alltså delad. Jag tykcer den funkar, och fyller sin funktion. Vad exakt är du tycker inte håller med just designen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Stavning kommer sesöver, slarvfel. Vad gäller designen så tycker jag att den håller, och kommer vara som den är. Tack för dina synpunkter!

Inte för att vara sån... men nog går sidan att förbättra ganska mycket?

Tänk på att folk inte kommer ge dig många fler chanser om dom klickar in på din sida och den inte ser bra ut. Det måste vara grymt från start, att utveckla den under resans gång funkar inte!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligt att du har rätt. 

Men design är ju som sagt som röven, alltså delad. Jag tykcer den funkar, och fyller sin funktion. Vad exakt är du tycker inte håller med just designen?

Tycke och smak... det är bara en sanning. Design är också lika med funktion.

Din sida fungerar inte.

Döda länkar, flash player som inte startar och syftningsfel i texten gör den svårnavigerad.

På ett mer abstrakt plan så faller funktionaliteten när du inte når ut till alla dem som klickar in på förstasidan och genast lämnar sajten eftersom den är så dåligt gjord - ingen kommer lyssna, helt enkelt.

Du har drivkraften (verkar det iaf som), nu är det bara skillsen som fattas.

Lycka till! 😉

Redigerat av Demomannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Har talat med lite "betatestare" och sidan visas lite olika på olika datorer. skall försöka fixa detta, men hos mig ser allt bra ut iaf!

Jag tror att en bättre väg att gå är att se till att _allt_ funkar till 100% -innan man går ut och gör reklam för sig.

För som sagt, du får inte många chanser.

Varför ska man ge bort musiken förresten? Går den inte att sälja, eller vad är problemet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om det gör mej ont så måste jag hålla med demomannen om att sidan inte känns så proffsig... Finns liksom ingen tanke bakom.

Jag tror att något som är jäkligt viktigt för att ett sånt här projekt ska funka bra är att man får en tydlig image, något som övertydligt säger vad det handlar om vid första ögonkastet och som är tillräckligt intressant för att hålla folk kvar. Som det är nu så känns det rätt anonymt och det finns egentligen inget som gör mej intresserad av musiken som jag eventuellt skulle kunna hitta där...

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om det gör mej ont så måste jag hålla med demomannen om att sidan inte känns så proffsig... Finns liksom ingen tanke bakom.

Jag tror att något som är jäkligt viktigt för att ett sånt här projekt ska funka bra är att man får en tydlig image, något som övertydligt säger vad det handlar om vid första ögonkastet och som är tillräckligt intressant för att hålla folk kvar. Som det är nu så känns det rätt anonymt och det finns egentligen inget som gör mej intresserad av musiken som jag eventuellt skulle kunna hitta där...

Okey. Tror jag förstår vad du menar, och hållermed dig och demomannen. Men, kommer nog inte ändra designen, men kanske gör förstasidan mer intressant med lite bilder ochsåvidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...