Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙂

Annons
Posted

jovars, nog bor man i växjö och det är alltid kul att spela..

msn eller liknande?

Posted

ICQ- 60405739, nick Hellpig

MSN- cassersjo@bredband.net (men den mailen funkar inte längre... spelar roll!):

Posted

lagt till, men ingen online eller så är bara msn stört.. vilket det oftast är

lägg till mig istället

jensengabriel@hotmail.com

• 4 weeks later...
Posted
Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙁

Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😕 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 🙁 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 🙁

Posted
Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙂

Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😄 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 😄 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 😄

jahase,

Fantro öm en rede´o auka te stan ba fö dette. Öm ja så cykla sau ilskt ja vinné sau gau di no pau jämt ut te de e daugs au auke hjim igen...

Tjohopp!

Guest maxmaxmax
Posted

Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😄 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 😄 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 😄

jahase,

Fantro öm en rede´o auka te stan ba fö dette. Öm ja så cykla sau ilskt ja vinné sau gau di no pau jämt ut te de e daugs au auke hjim igen...

Tjohopp!

haudinte minste vett i skalla din dännebörte? cykla all världans väg från hulta nu nä hösta ligge på porta nä maken på galna upptåg. Kom genast hem u hjälp fa din mä rosa fö ho ligge fö kalv på backen!

• 2 weeks later...
Posted

Ja, se Ståkkholmare och annat löst patrask utanför Smauland. Man vet inte om man skall skratta med dom eller åt dom... 😎

Till er övriga som verkligen svarade mig (😉); sorry jag har haft alldeles för mycket med min lilla dotter nu när jag är pappaledig, dåligt med tid för samarbete just nu men lite senare så.

D-jozz:

Jag kommer åxå från Älmhult från början... :rolleyes:😠

• 1 month later...
Posted

Tjena,

Är du trött på oseriösa musiker? Jag söker bandmedlemmar till nystartat band i Växjö, stilen är något åt melodiös Pop/Rock.

Söker GITARRIST, BASIST, TRUMMIS, KEYBOARDIST (+om du kan sjunga), kille, 18-30 år gammal, med egen utrustning, vilja att kämpa seriöst och satsa 100% på musiken, höga ambitioner, TID att repa! INGA oseriösa och hobby musiker!!!

Om du är intresserad eller har frågor hör av dig!

MSN/mail: ado_b@hotmail.com