Jump to content
Annons

Hello


?  

10 röster

  1. 1. ?

    • fortsätt jobba med låten
      5
    • Lägg ner
      1


Recommended Posts

Annons

Jobba vidare! Gillar ljudet i dom där synkoperna.

Vet inte varför, men tankarna förs någonstans till Christian Falk "Make it right", fast med congas och utan funkbas.

I slutet vid typ 1:17 kommer du in i nåt jag gillar skarpt, lite gammal Prince? Utveckla vetja! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobba vidare! Gillar ljudet i dom där synkoperna.

Vet inte varför, men tankarna förs någonstans till Christian Falk "Make it right", fast med congas och utan funkbas.

I slutet vid typ 1:17 kommer du in i nåt jag gillar skarpt, lite gammal Prince? Utveckla vetja! 😆

Härligt att höra Hamma 😉

Falk gillar jag skarpt, så influenser därifrån är oundvikliga.

Då är det idé att gå vidare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortsätt jobba med låten. Det inledande synthljudet är kanske inte sådär megainspierarande, det ger inte mersmak precis. Först när beatet kommer in kommer mersmaken... så jag hade nog ändrat introt iaf. Men som sagt, bygg vidare... 🙂

Förresten, får man fråga var du plockar dina samples ifrån? Inte minst från dina tidigare publicerade alster här? Verkar komma från en och samma samplings CD.. eller? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortsätt jobba med låten. Det inledande synthljudet är kanske inte sådär megainspierarande, det ger inte mersmak precis. Först när beatet kommer in kommer mersmaken... så jag hade nog ändrat introt iaf. Men som sagt, bygg vidare... 😄

Förresten, får man fråga var du plockar dina samples ifrån? Inte minst från dina tidigare publicerade alster här? Verkar komma från en och samma samplings CD.. eller? 🙂

Inga samplings cd här inte, jag gör mina egna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...