tordA Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 (edited) en CD med Hammagrella, Best of (19 låtar 😮 ) en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford här på forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata Safirblå transparent , på förstärkardoktorn 🙂 Svar till signaturen: Shop Till You Drop 😄😄😄😄 Edited July 3, 2004 by Rockfart
Krokodilen Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 Svar till signaturen: Shop Till You Drop Hade i princip handen på dörrhandtaget till musikbörsen .... när växellådan rasade 🙂😄 Ljudmodul och midicontroller blev kugghjul o remmar!! Drive till it pop 😮
tordA Posted July 3, 2004 Author Posted July 3, 2004 attans otur 🙁 fördelen med att handla "senare" är att det troligen finns en ny version, som är billigare och bättre 🙁 jag var tvungen att köpa ny gura, på greppbrädan så är metallbanden nernötta till trät 😕 jag försökte ta en riktig närbild, men det funkade inte.
Krokodilen Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 jag försökte ta en riktig närbild, men det funkade inte. Hmm, har du provat att plåta via en spegel? Mha en spegel går det ibland att få tll "den där" vinkeln som annars inte riktigt vill sig. Med tanke på ditt fotoobjekt så kanske det går att sätta spegeln vid stallet och vinkla så hela hals med bandstavar o allt kommer med? Ha de
tordA Posted July 4, 2004 Author Posted July 4, 2004 (edited) digitalt billig kamera 😄 men kanske med en gammal rakspegel som förstorar...ummmmm... Andrew, inget att vara avis på, alla FÅR köpa 😉 --edit-- stravfel, F@N va svårt det är ibland 🙁 Edited July 4, 2004 by Rockfart
hammagrella Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 en CD med Hammagrella, Best of (19 låtar 😉 )en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford här på forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata Safirblå transparent , på förstärkardoktorn Vilken reklamplats!! Tack Rockis! Jag är smickrad över sällskapet oxå! 🙂
Twilight_Zound Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 På tal om att shoppa 😆 https://www.studio.se/index.php?showtopic=2995
Recommended Posts