Danabacken Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 (redigerat) Hej! Ja, vad sĂ€ger ni om en till stafett? đ Alla fĂ„r vara med, som har reason 3.04! TĂ€nk pĂ„: Om du anvĂ€nder ljud frĂ„n nĂ„gon annan bank Ă€n Factory Soundbank, eller Orkester, glöm inte att baka in dom i rns-filen. Vet du inte hur man gör det, frĂ„ga. NĂ€r du Ă€r fĂ€rdig med lĂ„ten kan du antingen ladda upp den hĂ€r, eller pĂ„ filegone.com. LĂ€gg gĂ€rna till ditt namn (forumnamn) efter filen, och skriv in Boll 2, boll 3, 4, etc. efter varje gĂ„ng nĂ„gon har plockat upp den. (Viktigt) Om du har bestĂ€mt dig för att du ska bolla med lĂ„ten, gör ett inlĂ€gg och skriv att du ska göra det, sĂ„ alla vet det. Undvik att ha bollen inaktiv. KĂ€nner du dig fĂ€rdig, passa vidare. Den mĂ„ste inte bli fĂ€rdigproducerad pĂ„ en runda. SĂ„dĂ€r, det var nog allt. SĂ€g gĂ€rna till om jag har missat nĂ„got vitalt. đ Första bollen \\Daniel Redigerat 7 augusti 2006 av Danabacken
mornel Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 TĂ€nk pĂ„:Om du anvĂ€nder ljud frĂ„n nĂ„gon annan bank Ă€n Factory Soundbank, eller Orkester, glöm inte att baka in dom i rns-filen. Vet du inte hur man gör det, frĂ„ga. SĂ€ger du och anvĂ€nder nĂ„n ReFill som heter Impulse? đ Kan inte lyssna.
Danabacken Postat 7 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 7 augusti 2006 (redigerat) TĂ€nk pĂ„:Om du anvĂ€nder ljud frĂ„n nĂ„gon annan bank Ă€n Factory Soundbank, eller Orkester, glöm inte att baka in dom i rns-filen. Vet du inte hur man gör det, frĂ„ga. SĂ€ger du och anvĂ€nder nĂ„n ReFill som heter Impulse? đ Kan inte lyssna. Tack, mornel. đ fixade det nu, gjorde den till wav, och bakade in. Nu ska det inte fattas nĂ„t, kör pĂ„ bara! Redigerat 7 augusti 2006 av Danabacken
Linus Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Jo, jag öppnade in och den hittar fortfarande inte dessa ljud frÄn Impulse: Hihats [17].wav Reverse Crash [1].wav Snare Drum [14].wav Clape [3].wav
mornel Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Du borde softa lite pÄ effekterna ocksÄ, Danabacken. Jag kan inte spela upp lÄten pÄ min iBook, det hÀnder typ aldrig annars. AnvÀnd sendeffekter i större utstrÀckning och försök gÀrna strukturera upp filen litegrand innan vi sÀtter igÄng, annars Àr det det första nÄgon annan fÄr göra.
expanded Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Lite ackord+idé till arr? https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=449408
Danabacken Postat 8 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 augusti 2006 Linus: Alla dom ljuden som du nĂ€mner anvĂ€nds inte i lĂ„ten, dom Ă€r muteade. strunta i dom. expanded: đ ja kan inte öppna din fil. Ăr du sĂ€ker pĂ„ att du har reason 3.04? mornel: ja ska försöka stĂ€da upp lite i första bollen, och posta igen sen.
expanded Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Aj f*n... sitter pĂ„ 3.03, men jag har aldrig haft problem med bakĂ„tkompabilitet i div. projekt? 3.03->3.02 osv. Vad sĂ€ger den? Sitter pĂ„ jobbet nu sĂ„ jag kan inte upgradera! đ
Danabacken Postat 8 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 augusti 2006 Vad sĂ€ger den? "Media Problem The operation could not be completed because of a media related problem." Det stĂ„r alltid sĂ„ nĂ€r det Ă€r fel version. Uppdatera bums nĂ€r du kommer tillbaks. đ
Linus Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Vad sĂ€ger den? "Media Problem The operation could not be completed because of a media related problem." Det stĂ„r alltid sĂ„ nĂ€r det Ă€r fel version. Uppdatera bums nĂ€r du kommer tillbaks. đ Det har inget med fel version att göra. SjĂ€lvklart kan du alltid öppna 3.03-projekt i 3.04. đ Att filen inte kan öppnas beror helt enkelt pĂ„ en skadad fil. Expanded, Ă€r du sĂ€ker pĂ„ att filöverföringen gick till 100% och inte rĂ„kade avbrytas?
expanded Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=449408 SĂ„! đ
Danabacken Postat 14 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 14 augusti 2006 Men Linus lille. Nu fĂ„r du ge dig! đ Vi vill ocksĂ„ bolla.
drloop (oregistrerad) Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Huj! Boll 2 fick min nĂ€stan min maskin att storkna. Intell 3Ghz Har aldrig hĂ€nt förut... Skönt att se att det finns fler som har det rörigt i racket đ
Linus Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Ăsch, det blev Ă€ndĂ„ inte bra. BĂ€ttre att nĂ„n annan tar bollen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.