Jump to content
Annons

sökes sångare/sångerska


Impey

Recommended Posts

Fan, jag som trodde att Elvis Presleys död eller mordet på John Lennon eller så var musikhistoriens mörkaste ögonblick... Tänk vad fel man kan ha 🙂

Har också letat sångerska, men det är fan inte lätt. Fick faktiskt tag i en tjej som skulle sjunga på åtminstone en låt för ett tag sen, men hon har försvunnit sedan dess... Bummer...

Hsh, det är svårt att hitta folk som sjunger. Det man får göra är väl att hålla öronen öppna (rekommenderar topz för detta ändamål) och försöka sälja sig själv i den mån det är möjligt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
eller om ni vet nån eller är någon som skulle vilja sjunga på något liknande.

Släng ut en blänkare på demomusic

Jag har hört en del skönsjungande bejbs där.. om inte annat kan du ju fråga dom du tycker verkar ha en passande röst...du kan ju'nte få mer än ett nej.

ok tack för tipset ska testa där.

Disco Dan - Ja det kanske är så men man måste ju testa i alla fall. Ifall det finns någon som är intresserad.

Någon annan som vet var man kan hitta folk man kan samarbeta med?

Link to comment
Dela på andra sajter

eller om ni vet nån eller är någon som skulle vilja sjunga på något liknande.

Släng ut en blänkare på demomusic

Jag har hört en del skönsjungande bejbs där.. om inte annat kan du ju fråga dom du tycker verkar ha en passande röst...du kan ju'nte få mer än ett nej.

ok tack för tipset ska testa där.

Disco Dan - Ja det kanske är så men man måste ju testa i alla fall. Ifall det finns någon som är intresserad.

Någon annan som vet var man kan hitta folk man kan samarbeta med?

Vänta mångra månader så är nog faktiskt musikerpoolen igång! Verkar finnas ett ganska stort intresse så vi är några stycken som ska slänga upp en site under hösten. Vara med o betatesta?? PMa mej!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...