Jump to content
Annons

MacBook Randomly Turns Off


lodger

Recommended Posts

Annons

Det är långt ifrån alla exemplar som har denna defekt. Apple kom precis igång med ett program för att reparera de som hade problem med att färgen flagnade.

Om du har problem med din Macbook så rekommenderar jag dig att ta med dig den till butiken igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte första gången som Apple inte låter folk kritisera bristerna i Macdatorer.

Många forum har blivit stängda angående nätproblem och ett antal andra problem med G5or. 😳

Maffiafasoner. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är långt ifrån alla exemplar som har denna defekt.

Säg inte det,modellen är bara några månader gammal och fler och fler klagar redan på MacBooks som helt plötsligt stängs av.

Har pratat med Apple supporten och dom medger att vad som står i dom olika forumen är sant men att dom gör allt vad dom kan för att lösa problemet.

Jag tror dom har lite panik.

Ska lämna in min så får vi se vad som händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon här som har detta problem med att eran nya fina intelMac plötsligt stängs av ?

Det verkar vara tusentals IntelMac ägare som har det problemet världen över och Apple lägger locket på.

Länk: http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...544012&tstart=0

Lämna in Macen till din återförsäljare så fixar dom resten. MacBooken har sålt som attan så självklart ramlar det ut måndagsex. Finns det någon biltillverkare som inte behövt återkalla bilar med fel i tidigt produktionsskede? Bara som exempel...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...