Jump to content
Annons

Låsta länkar


Neko

Recommended Posts

Ville bara tala om att jag anser att man bör ge en förklaring när man låser länkar. Jag svarade nyligen på en ny tråd om hörlurar och kan inte se att jag gjort något fel. Men tråden låstes. Sannolikt så är tråden låst för att ämnet diskuterats på ett annat ställe, men jag vill faktiskt att moderatorn som låser en tråd motiverar sina låsningar. Jag skulle faktiskt vilja se det som associalt eller mot "allmän hyfs" att inte ge en förklaring. Så är det i alla fall på alla andra forum jag är på.

Vill inte börja någon pajkastning nu, så ta inte illa upp. Ville bara påpeka något jag saknade. 🙂

Min önskan är enkel. Ge en kort förklaring till varför trådar låses t.ex. "Låst åp grund av att ämnet redan tagits upp i annan tråd. - Moderator"

Tack på förhand

Neko

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Neko och Les Paul - klart ni har rätt. Vi ska alltid motivera varför en tråd stängs om så är fallet. Det var jag som stängde tråden från Neko, då diskussionen redan fördes på annat håll och det blir lättare för den som söker att hitta om ett ämne diskuteras på en och samma plats.

Se även forumregel 10. Sök innan du startar ny tråd

Mvh

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...