Jump to content
Annons

Kent


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Har bara hört en låt med dem.

Det var väl kvalitativt för genren

kan jag tänka och jag har läst

att de är tighta live.

Jag lyssnar mestadels på annan

sorts musik..

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Angående brandmän...

.. jag är tämligen säker på att det finns andra uppgifter inom brandkåren än att *bara* bära ut människor ur eldar. Varför undgå att få in spetskompetens när man har orimliga intagningskrav?

Link to comment
Dela på andra sajter

nej men om jag anser det förolämpande av bli avkönad då kan du ju antingen gå tillmötes o va trevlig mot dina medforumister.

hen är ett enkelt simpelt bra ord, problemet är hur det uppstod, VARFÖR det uppstod och vad användandet och acceptansen av det representerar.

inte ordet i sig,

Nu kallade jag inte ens dig hen från början, det var du som reagerade på att jag kallade kentfans för hen, just därför att det består av både kvinnor och män, flickor och pojkar, damer och herrar.

Att jag kallade dig hen sen var för att provocera, och det verkade ju fungera fint. Men om man ska vara krass kunde jag ju inte vara säker på om du var en man eller kvinna, även om jag hade gissat på att du var just en man utifrån ditt sätt att skriva och argumentera.

Edit: Min ettåriga dotter satt i knät och pillade på datorn så att inlägget postades innan det var färdigt...

Edit 2:

Tillägg.

Jag anser att hen uppstod ur sunda värderingar om att man inte behöver förutsätta kön på allt och alla.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

jo men vi ahr ingen praktisk monarki i landet, och lille gustaf försöker inte tvinga oss till det heller.

Nej, men du som tycker om monarki (eller åtminstone är likgiltig inför det) försöker tvinga mig till att betala något som du tycker om (eller åtminstone är likgiltig inför), och som inte tjänar mig något syfte alls. En gammal tradition som borde skrotas eftersom det vittnar om om ett statsskick som var oerhört otrevligt.

Nu kan vi nog inte komma mer ur ämnet än vad vi gjort dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

du läser inte ordentliget, jämför inte kvinnor med höns, jag jämför feminister med höns.

vad som är korkat med genusvetenskap??

till o börja med är där ingen vetenskap inblandad, tvärtom går den emot va vetenskapen säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kallade jag inte ens dig hen från början, det var du som reagerade på att jag kallade kentfans för hen, just därför att det består av både kvinnor och män, flickor och pojkar, damer och herrar.

Att jag kallade dig hen sen var för att provocera, och det verkade ju fungera fint. Men om man ska vara krass kunde jag ju inte vara säker på om du var en man eller kvinna, även om jag hade gissat på att du var just en man utifrån ditt sätt att skriva och argumentera.

Edit: Min ettåriga dotter satt i knät och pillade på datorn så att inlägget postades innan det var färdigt...

Edit 2:

Tillägg.

Jag anser att hen uppstod ur sunda värderingar om att man inte behöver förutsätta kön på allt och alla.

som skrivet innan, det är inte ordet i sig som är problemet, det är va acceptansen av feminismens ändrande i samhället medför.

och sättet feminismen svartmålar alla som inte tycker som dom är bara förjävligt,

bara för att jag kritiserar feminismen vetenskapliga grund(obefintlig), så jag för fan inte en mansgris som hatar kvinnor.

men så ses det, tack vare feministerna, som frekvensspektrumnånting, skrev.

"varför hatar du kvinnor?"

JAG??? nej det göra jag verkligen inte, men den stämpeln får man så fort man säger nåt dåligt om feminismen.

där måste för fan få finnas plats till kritisk analys....utan påhopp och fingepekning.

En ideologi som svartmålar alla oliktänkande är ingen ideologi att ha, och sånna ideologier blir dessutom väldigt tunnelseende.

erkänn, så fort jag börja kritisera feminismen såg du mig som en mansgris som kollar fotboll hela dagarna dricker bier o låter "kärringen" städa efter mig......eller hur?

Redigerat av DaCriLL
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan en tråd som börjar med frågan "Vem lyssnar på Kent?" ha 307 svar?

Ah, scrollade upp en aning. Såg att det handlade om monarki. Och brandmän. Helt plötsligt förstår jag...

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...