Nexustwins Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Letar efter lĂ„nga fx vindar till min nya lĂ„t, samplingarna ska hels vara gratis eller billiga... đ.
Baktakt Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 SĂ€tt micken intill örat bara.... đđđđ Sorry -kunde inte lĂ„ta bli... mohhaaa -fan va rolet!!!!! Tjohopp!
kallemio Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 SĂ€tt micken intill örat bara.... đđđđ Sorry -kunde inte lĂ„ta bli... mohhaaa -fan va rolet!!!!! Tjohopp! hahahah
Nexustwins Postat 20 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 juni 2006 Vanligt brus och ett vasst bandpassfilter. đł ok =) men finns det fĂ€rdiga sample Ă„sso? gĂ€rna gratis
Nexustwins Postat 20 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 juni 2006 tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack đł
Linus Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack đł Precis, glöm inte lite lĂ„ngsamma delay ovanpĂ„ ocksĂ„...
Nexustwins Postat 20 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 juni 2006 tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack đČ Precis, glöm inte lite lĂ„ngsamma delay ovanpĂ„ ocksĂ„... NĂ€, det ska jag inte glömma đ. AnvĂ€nder FlÂŽs egna en 4 step pĂ„ den đ.. Lite reverb före det ochsĂ„ đ
Cloudsurfer Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Googla lite đ http://freesound.iua.upf.edu/samplesViewSingle.php?id=17358
Majken Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 http://www.majken.se/vst <-- plocka hem Chimera, den lĂ„ter som en musikalisk vind skulle man kunna sĂ€ga đ /Majken
Linus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 http://www.majken.se/vst <-- plocka hem Chimera, den lĂ„ter som en musikalisk vind skulle man kunna sĂ€ga đ /Majken Just ja, mannen med brusgeneratorerna đ
Rabieshund Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Om man kan lÄna skivor pÄ ditt stadsbibliotek sÄ kan det hÀnda att det finns skivor med massa samplingar. Sen Àr det bara att brÀnna. ;D Jag hittade en hel drös med skivor med allt frÄn militÀrmarch till havsljud och djur.
Barden Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Om man kan lÄna skivor pÄ ditt stadsbibliotek sÄ kan det hÀnda att det finns skivor med massa samplingar. Sen Àr det bara att brÀnna. ;D Jag hittade en hel drös med skivor med allt frÄn militÀrmarch till havsljud och djur. Intressant idÚ!
Oakmeal Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 (redigerat) Findsounds.com Sök pĂ„ wind, gratis đ Redigerat 3 juli 2006 av Oakmeal
Tilly Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 SĂ€tt micken intill örat bara.... đđđđ Sorry -kunde inte lĂ„ta bli... mohhaaa -fan va rolet!!!!! Tjohopp! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.