Jump to content
Annons

Lars Noréns Musik?


Recommended Posts

LÅTNAMN:Running to and from

ARTIST/GRUPP: Multitude against the emprie

GENRE:metal/jazz

LÅTLÄNGD:någon minut

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:slayer och ett gäng andra musiker som finns i min hylla

INSPELNINGSÅR:98

FORMAT: mp3

STORLEK: ?

LÅTLÄNK:http://www.play-mate.de/music/mate_-_running.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Detta är ju så grymt..!

Det låter så argt att man nästan blir rädd. Sen efter en minut så kommer det nån skum fagott?? Passar inte riktigt in enligt mig. Disten går varm, mycket varm. Det är ett jävla liv i 2:41 men viss är det gött!

Frågan är nu följande.

Vart kommer du in i bilden?

Är det en mix på ett antal artister/låtar eller vad är detta igentligen?

Jag hänger inte riktigt med. :rolleyes:

Men som sagt. Mums.

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt elak rytm. Tyckte dock det blev lite väl stökigt ibland, det sprakade och knakade i mina stackars lurar :rolleyes:

Men ja den får ett godkänt av mig. Fattas bara Alec Empires skrikande så är det en komplett riot-låt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag outta mej?

Vi kan säga så här jag som gör denna musik har larsas ande i mej :rolleyes:

Gött att ni digga dettta. Gjorde ett på min emu sampler (esi 32) på 90 talet. och min externa lagringsvara paja så det finns bara den här version + en med sång.

Jag vill ju göra om den. Men snart kommer det nya grejer. Live har räddat mitt musik skapande.

Och det där med Alec kul fast jag har allt tänkt mej någon av noise japanerna i boredoms

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan (oregistrerad)

oh jävlar vilket mangel, men det LÅTER inte så roligt tycker jag....diskantigt och kartong-aktigt som jävlen i mina lurar iaf...

Link to comment
Dela på andra sajter

skönt distljud o helfett röj... den skadskjutna klarinetten som kacklar genom hela låten låter helt utflippat 🙂 .. men den fyller ju en funktion i låten

... det här skulle tilltala mig mer om det mixades om... personligen vill jag ha ner det överstyrda basljudet..inte ta bort karaktären alltså..bara mixas om med andra nivåer och få lite mer separation..

inte riktigt min påse..men man blir helt klart omtumlad efter den åkningen... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...