Jump to content
Annons

VM-låt från Bajenuffe och Sixties,komentera på tv4


Recommended Posts

Hahhaha det här var ju bra drag i !...

Kollade just karaokeversionen oxå... 😆

Ljudbilden var lite tunn och instängd särskilt på sången, känns som sångaren har varit alldeles för nära micken det kan ju bli omvänd effekt att det blir instängt och distat...lite klarare ljud men ändå lite dist i skulle jag tycka vore fräckt! ... annars bra jobbat!..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låten finns nu på tv4´s sida. gillar ni den så skriv gärna någon kommentar där.

de har tyvärr inte lagt upp videon utan bara ljudet från den så det låter skit men jag har gjort en ny version som vi ska skicka in. lägger upp den här också.

tv4´sida med fotbolls låtar

vml_tNYmix1med_k_r.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Ljudbilden var lite tunn och instängd särskilt på sången, känns som sångaren har varit alldeles för nära micken det kan ju bli omvänd effekt att det blir instängt och distat...lite klarare ljud men ändå lite dist i skulle jag tycka vore fräckt! ... annars bra jobbat!..

tycker jag fått till mycket bättre sångljud nu, bestämde mig för att använda presets för sång, gitarr, bass, trummor på EQ, kompressor, reverb så jag har testat igenom mina uad pluggar och hittade flera bra presets på EX-1 och EX-1M.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

eftersom det är em på gång så kan ju denna låt funka att få upp stämningen innan matcherna.

så jag bumpar den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...