Guest Nisse M Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Hej! På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat. Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer. //Nisse
Twilight_Zound Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉
Twilight_Zound Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 (edited) Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉 KTH= ? Kalmar Tekniska Högskola Karlskrona DITO Karlskoga DITO Köpehamns DITO Osv...OSV Edited May 17, 2006 by Twilight_Zound
Who the fuck is billy Jo? Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 ring 08-330010 och snacka med Lars Sjöblom
Twilight_Zound Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 För Stocholmare finna bara ett KTH 😆! Nämligen KTH! 😎 Ja jag är ingen Stockholmare, så frågan var frukat relevant för mig..
Lee Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 (edited) Är inte heller Tjockholmare men... Men Twilight, du är ju Kalmarit! Då borde du åtminstone veta att högskolan i Kalmar heter Högskolan i Kalmar, HIK. (Fin liten högskola för övrigt.) 😳 Besserwisser: Karlskrona hör till Blekinge Tekniska Högskola, BTH. Karlskoga Campus hör till Örebro Universitet, ORA. Köpenhamns tekniska heter Danmarks Tekniska Universitet, DTU. Alla andra städer på K har säkert en högskola numera också men de känner jag inte till... 😉 Edited May 19, 2006 by Lee
lavrell Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Hej!På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat. Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer. //Nisse Vad synd, jag hade tagit det direkt ifall det inte var så att jag redan har ett gig då. Hoppas ni hittar någon annan.
Recommended Posts