Jump to content
Annons

Ljudtekniker på lördag

Recommended Posts

Guest Nisse M
Posted

Hej!

På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat.

Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer.

//Nisse

Annons
Posted (edited)
Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉

KTH= ?

Kalmar Tekniska Högskola

Karlskrona DITO

Karlskoga DITO

Köpehamns DITO

Osv...OSV

Edited by Twilight_Zound
Posted (edited)

Är inte heller Tjockholmare men...

Men Twilight, du är ju Kalmarit! Då borde du åtminstone veta att högskolan i Kalmar heter Högskolan i Kalmar, HIK. (Fin liten högskola för övrigt.) 😳

Besserwisser:

Karlskrona hör till Blekinge Tekniska Högskola, BTH. Karlskoga Campus hör till Örebro Universitet, ORA. Köpenhamns tekniska heter Danmarks Tekniska Universitet, DTU. Alla andra städer på K har säkert en högskola numera också men de känner jag inte till... 😉

Edited by Lee
Posted
Hej!

På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat.

Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer.

//Nisse

Vad synd, jag hade tagit det direkt ifall det inte var så att jag redan har ett gig då.

Hoppas ni hittar någon annan.