Jump to content
Annons

Producent/Producenter Sökes


Recommended Posts

Postat (redigerat)
Tycker det är fantastiskt att ni hittat inte bara en hand full utan en hel famn full med hillbillies som ställt upp på videon! 😆

jo det är ett ganska kul ställe i solna med 35+ medelålder som heter edelweiss där det dansas friskt både bugg, disko och gammel dans till rykande karaoke stänkare

edelweiss rekommenderas om du tröttnat på det gamla vanliga 😉

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 95
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kanske dags att stänga den här tråden nu.

Den som skriver såna texter har problem. Punkt.

Vissa(s) inlägg gör du bara bäst i att ignorera. Tänk tonårspedagogik. 😉

Det har du nog alldeles rätt i Hackeman.. 😉

Jag har lite svårt att ignorera sådan total idioti ibland bara, men det är nog en vattentät idé i detta fall... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu dessa killar/tjejer vill hålla på med sån här musik som de sysslar med så tycker jag att de kan fortsätta med det, som någon annan sa i tråden "de har ju kul!".

Själv tycker jag att Astrid Lindgren-texten bara låter som skit, precis som deras sajtnamn förtydligar.

Men jag bryr mig inte om att lyssna på deras musik, är det inte så enkelt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis som med tvn och alla andra moderna uppfinningar, faller det inte i smaken, byt kanal eller stäng av. 😉 Ingen tvingar dig att lyssna.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis som med tvn och alla andra moderna uppfinningar, faller det inte i smaken, byt kanal eller stäng av. 😉 Ingen tvingar dig att lyssna.

Och sen finns det ju forum där man samlas och diskuterar saker, spciellt när man inte håller med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis som med tvn och alla andra moderna uppfinningar, faller det inte i smaken, byt kanal eller stäng av.  🙂 Ingen tvingar dig att lyssna.

Och sen finns det ju forum där man samlas och diskuterar saker, spciellt när man inte håller med.

And the battle is on.

Link to comment
Dela på andra sajter

<OT>

Fan dbd, du bli bara snyggare o snyggare för varje avatar...  🙂

</OT>

Hacke, det där var en bra kommentar som funkar när det gäller avatarer.

Annars är det ju lätt så att postningar som kommenterar avatarer kan bli rätt obegripliga, typ;

"Mårten - vilken liten fin porrmustasch du har på din avatar"

åså har man precis bytt till en sån här:

cardio01_thumbnail.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

låtar tröttnar man ändå på så fort, så då känns det lite surt att betalat dyrt för en cd med kanske 2 bra låtar på som man tröttnar på efter 5 lyssningar, inte för att jag förespråkar pirat kopiering, givetvis ska artister ha betalt egentligen blabla, nu blir det lite offtopic här så åter till ämnet:

ni får betalt i ära och berömmelse 😏

Vadå tröttnar på låtar efter 5 lyssningar?... Det är ju befängt din tok!

Jag kan ha vissa låtar på repeat i veckor utan att det spelar nån roll!

Jag säger bara goo goo dolls - Iris 😆

Love.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. kan tänka mig att producera lite åt er, men jag har inte tllgång till utrustning för än tidig höst.

intressant ändå?

kan knåpa ihop några midis på prov så får ni säga om ni tycker om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att det fortfarande finns de som kan provocera. Undrar vad som händer om man länkar hit... 

tja.. den gubben har tappat stinget en hel del, men behövlig i moralens förlovade land är han definitivt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

allright 5st anmälda än så länge men bara en som lett till något. musiken var bra! det kan man nog kanske inte säga om mina sånginsatser.. bra+dåligt=x, den som lever får höra? (eller förhoppningsvis inte kanske enligt vissa 😄 )

endast mix kvar..

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Hittade precis denna tråd, även om den är "gammal". Fascinerande läsning vänner!

Hur många av er föraktar Frank Zappa för hans bajstexter?

eller: En tidig recension av Luis Armstrong i DN, många år sen:

"Sån här bordellnegermusik har ingen plats i ..." (OBS fritt citerat ur minnet, men jag kan söka källan om nån är känslig)

Det finns 1000 exempel. Min morsa trodde att Iron Maiden var farliga.

tjing

Bengan

edit: deja vu.... fick känslan av att jag skrivit xakt samma inlägg nån annanstans?! Men jag hittar det inte så det står väl bra här...

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
R-sob (oregistrerad)

Jag förstår inte.

Varför nämna två kända personer i en massmördarlåt på grund av att folk känner igen deras namn?

all heder åt liberala människor men jag förstår ingenting, förstår inte humorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte.

Det gör inget.. Man kan inte förstå allt. Tänk så tråkigt livet varit då.. Tänk hur många såna här diskussioner vi varit utan 😉 ...

Å dessutom hade vi berövats möjligheten att kunna försöka förstå.. hemska tanke 😉

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)

Shit asså.. Tunnan och Moroten. er har jag inte hört sen bassisten i mitt instabila tonårs-punk-band sa tack och adjö. =)

Får väl hålla med folk att humorn är på liiiite låg nivå, men lyssnar man bara på det med glimten i ögat (och har en massa tålamod) så slinker även det här ner. = )

B

Link to comment
Dela på andra sajter

Majken har så rätt, jag mena inget illa men jag tycker att det är ganska dålig stil att komma med humor som är väldigt seg i vuxenålder, det finns ju nåt som kallas "kiss och bajs åldern" men den brukar man pasera vid 5års ålder!

Tack för mig, Bra Majken att du rättade mig!

är vuxna deras målgrupp? Är ni några moraltanter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
sen en fråga till tunnan och moroten. Vars kan man få tag på gumpa beubelen. Såg den en gång. Men aldrig mer. Vill ha.

kolla på www.gumpa.tk , tror de har en widescreen version av den tillochmed.. klick på filmkameran finns alla möjliga filmer där

😎

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...