Jump to content
Annons

Producent/Producenter Sökes


Recommended Posts

Humbug (oregistrerad)

Tunnan & Moroten är ju skitbra! Säg den ungdom som inte sansat naken till "Bajs i Bastun", säg den farbror som inte har deras skiva "Bus bira och bajs recept" i skivhyllan.

Mer T&M åt folket!

Redigerat av Humbug
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
  • Svar 95
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 10 månader senare...
sen en fråga till tunnan och moroten. Vars kan man få tag på gumpa beubelen. Såg den en gång. Men aldrig mer. Vill ha.

kolla på www.gumpa.tk , tror de har en widescreen version av den tillochmed.. klick på filmkameran finns alla möjliga filmer där

😉

jag har aldrig kunnat spela upp ra filer på någon dator och så noterade jag att alla filer på gumpa var just ra filer! är det nåt speciellt program man måste ha för att kunna spela upp ra filer?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
sen en fråga till tunnan och moroten. Vars kan man få tag på gumpa beubelen. Såg den en gång. Men aldrig mer. Vill ha.

kolla på www.gumpa.tk , tror de har en widescreen version av den tillochmed.. klick på filmkameran finns alla möjliga filmer där

🙂

jag har aldrig kunnat spela upp ra filer på någon dator och så noterade jag att alla filer på gumpa var just ra filer! är det nåt speciellt program man måste ha för att kunna spela upp ra filer?

Real player! RA = Real audio 😉

Men denna spelare skall tydligen vara elak mot datorn, då finns det ett alternativ, som heter just Real player alternative, minns dock inte vart man hittar denna.

Annars: Real.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Vi (Tunnan och Moroten) söker folk som har lust att göra lite låtar som vi kan slänga på sång över

Nu har äntligen låten som blev resultatet av det här släppts på cd. 4år efter den var färdig 😱

Är en kille här från forumet (anonym) som gjort musiken medans jag sjungit lite fult och han har mixat ihop det hela.

Låten är Eat your Brain (like a Pizza) och går att ladda hem här (hela skivan)..

http://www.ftp.nu/files/8383/

tunnan_och_moroten-still_going_brown_01.jpg

tunnan_och_moroten-still_going_brown_02.jpg

Lycka till 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...