Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Tack alla som lyssnat på embryot till denna låt och kommit med tips.

Nå, hur låter det i era öron?

/emser

LÅTNAMN:Walking Tall Again

ARTIST/GRUPP:emser

GENRE:pop

LÅTLÄNGD:3:35

KOMPOSITÖR:emser

PRODUCENT:emser

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT:mp3

STORLEK:5,3mb

STATUS:Färdig demo

Walking_Tall_Again_post3.mp3

Edited by emser
Annons
Posted (edited)

Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits...

"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😄😆

/ k. 😆😆

Edited by karl
Posted (edited)
Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎  🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits

/ k. 😎  😆

Rightbackatya!!!

/And

Edited by emser
Posted
"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏😆

/ k. 😆😄

Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉

Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från.

/And

PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS

Posted

"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😳 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏  🙂

/ k. 🙂  :rolleyes:

Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉

Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från.

/And

PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS

nice....

Guest starboy
Posted
Nå, hur låter det i era öron?

Outstanding bra!

Posted

Tack karl & starboy för era kommentarer.

Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉

Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa.

/emser

Posted
Tack karl & starboy för era kommentarer.

Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉

Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa.

/emser

Hej!

Vad bra det blev! ....jag tycker att du kan "slutföra och gå vidare". 🙁

m.v.h Moberg