Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej alle,

Jeg har lige hørt rygter om at der er en ny udgave af vendolin.se på vej, er der nogen der kender noget til det.

hilsen

claus

Annons
Posted

Jo, jag har också hört av folk som varit i kontakt med Vendolin/Annonsdirekt att de tydligen jobbar med att uppdatera sajten...

Posted

Intressant!

Har för mig att många med mig klagade så fort de ändarade koncept. Kul om de återgår, men det gör inget om de förbättrar det gamla,,

Då, när klagomålen var som mest högljuda, så tillkännagav "Vendolin" att det minsann aldrig skulle ändras tillbaka. :-)

Guest musik
Posted

Kan någon översätta det första inlägget?

😕

Posted
Kan någon översätta det första inlägget?

😱

Jepp... "Vilket reverb är bäst om man använder sig av Quake 2 som sequencer och ljudet kommer från en studsande tennisboll?"

Guest musik
Posted

Jag skulle satsa på ett plåtreverb i så fall.

"Kender" betyder det boll?

😱

Guest Åsa
Posted

Översättning av första inlägget kommer här!

"Hej alla! Jag har hört att det kommer en ny version av vendolin.se, är det någon som känner till något om det?"

Jag kan dessutom bekräfta att vi i veckan kommer att relansera siten. Under glada tillrop hoppas jag.

Hälsningar / Åsa på Vendolin

Guest musik
Posted (edited)

"Kender", betyder det känner?

😛

Edited by musik
Guest musik
Posted

Vad betyder "lige"?

😱

Guest Åsa
Posted

"lige" är ett ord som danskarna stoppar in som vi gör med "typ" etc, etc.... Men som Claes säger var det språklektion eller vendolindiskussion... :rolleyes:

Jag är ju naturligtvis mer intresserad än någon annan här att få veta vad folk tycker. Förhoppningsvis får jag mycket positiv feedback när vi går ut skarpt... !! :rolleyes:

Posted

Åsa, vi ser givetvis fram emot detta ögonblick något enormt. Vi är nog många som hyllade "gamla" Vendolin och fick en klump i halsen när ni hoppade på AnnonsDirekts system.

Tjoho! Yeah.. Kom igen. Släpp den nu.. Poo-haa!!

Posted
Översättning av första inlägget kommer här!

"Hej alla! Jag har hört att det kommer en ny version av vendolin.se, är det någon som känner till något om det?"

Jag kan dessutom bekräfta att vi i veckan kommer att relansera siten. Under glada tillrop hoppas jag.

Hälsningar / Åsa på Vendolin

:rolleyes:

Guest MarcusRombo
Posted

åååh! brilliant!

Posted

Yeah, ser lovande ut! Om det håller måttet återstår att se.. 😳

Posted

Men man verkar inte kunna söka på stad/län och kategori som på blocket.

Har de tänkt att man skall välja län och sen skriva bas och missa alla som inte har ordet bas med i annonsen, för att därfter göra en ny sökning för att inte missa fenderbasar, ny sökning för att inte missa Yamahabaser etc? Eller är det jag somi inte riktigt fattar?