Jump to content
Annons

Here comes anotha mutha!


Darttavlan  

9 röster

  1. 1. Darttavlan

    • 1 Nicht so gut
      1
    • 2
      0
    • 3 Röstar du tre kan du lika gärna låta bli, Grrrrr...
      3
    • 4
      3
    • 5 Sehr gut
      1


Recommended Posts

Annons

Svinbra! Det kan jag ärligt säga. Inte hört något här på forumet som riktigt fallit mig i smaken men detta var det ett riktigt schönt driv i, gillar dist och dröm vibbar om man säger så.. Enda invändning jag har är att låten skulle vara dubbelt så lång och ha fler variationer på temat.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Formen är kul, lite vass i ljudbilden kanske. Vill varna för att jag är feg med diskant, dock.

Bra sång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt.

Denna skulle kunna vara med i någon film, typ Blade eller matrix... 😉

Sköna gitarrer och mysiga släpiga röster.

Kan inte komma på så mycket att klaga på.. Kanske möjligtvis att trummorna känns lite tjatiga efter ett tag... men men ... petitesser

Bra jobbat helt enkelt...!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar. Det är trevligt med goa recensioner. Jag skall nog skruva till ljudet lite mer på låten och sen får det vara. Diskanten vid vissa gitarr partier skär lite mycket. Hmmm om det fanns några som gillade den typen av låtar kanske ska försöka göra lite flera. Lägger förhoppningsvis upp dem isåfall på nätet. Än så länge har en person röstat men det var en femma... Får suga på karamellen länge mmmmmmmmm..... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Dramatiskt! Gillar ljudbilden! Vet inte riktigt, men det känns nästan som om sången stör när den kommer in. Det är inte dåligt men jag tror den skulle stått bra på egna ben som instrumental låt.

Bra filmmusik! Lite annorlunda sound också, känns fräscht. Det blir en fyra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...