Sonnert Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 min sambos lillasyrra va där. när det va några hundra kvar ropade dom ut att dom va tvugna att komma tillbaka imorgon. lillasystern som bara är 15, frågade en funktionär om hon fick sjunga trotts att hon va 15. (man måste va 16) Hon fick svaret att man måste fylla 16 senast 1 juni i år. hon fyller 11 juli 😄
Bebopkeys Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 min sambos lillasyrra va där.när det va några hundra kvar ropade dom ut att dom va tvugna att komma tillbaka imorgon. lillasystern som bara är 15, frågade en funktionär om hon fick sjunga trotts att hon va 15. (man måste va 16) Hon fick svaret att man måste fylla 16 senast 1 juni i år. hon fyller 11 juli 😳 Kan nog Clabbe fixa. Han gillar lite yngre brudar.
Micke H Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 min sambos lillasyrra va där.när det va några hundra kvar ropade dom ut att dom va tvugna att komma tillbaka imorgon. lillasystern som bara är 15, frågade en funktionär om hon fick sjunga trotts att hon va 15. (man måste va 16) Hon fick svaret att man måste fylla 16 senast 1 juni i år. hon fyller 11 juli 😆 Kan nog Clabbe fixa. Han gillar lite yngre brudar. 😕😄
Recommended Posts