Jump to content
Annons

Swedish For Beginners-Magical Machines


Recommended Posts

Tjo! Bumpar upp denna från avgrunden eftersom låten är "Track of the day" på Garageband.com på söndag 24/12. 🙂

Grattis grattis kompis!

Det verkar ju gå bra för dig å din musik, hehe... 😉 En annan hinner knappt sitta ner med eget material så jag lirar in en massa covers istället när jag får tid över.. Spelglädjen kommer ju iaf med då, och dessutom får jag öva gehör, spelteknik, inspelningsteknik å allt annat studiorelaterat, så helt i onödan kanske det inte är, hehe! 😉

När blir nästa IRL-fika i Kalmar? 🙂

/Robban

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 128
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Negod (oregistrerad)

Me like this!!!!

Älskar arret med stämmorna.. Tycker inte alls att basen skall upp.. Däremot så skulle jag vilja ha en akustisk bas.. Men detta blir ju oneklgen ett unikt sound!

Gillar accord följden också.. Denna låten skulle helt klart kunna få en stor publik.

Den åker ner i spara mappen!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Me like this!!!!

Älskar arret med stämmorna.. Tycker inte alls att basen skall upp.. Däremot så skulle jag vilja ha en akustisk bas.. Men detta blir ju oneklgen ett unikt sound!

Gillar accord följden också.. Denna låten skulle helt klart kunna få en stor publik.

Den åker ner i spara mappen!!

Tack så mycket för detta! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bumpar för att fråga:

Hur hittar jag på Garageband? Jag hoppar dit, hittar för all del SFB men sen är det liksom stopp. Track of the week går att hitta men ingen track of the day.

Jag är nyfiken. Hjälp mig. Ibland slår den till, internetanalfabetismen, så kanske är fallet nu oxå.

Och nä, jag kollade inte igår 24, men visst borde det finnas en "track of the day"-lista...

Om jag stavar som en kratta så beror det på det där giftet ni vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bumpar för att fråga:

Hur hittar jag på Garageband? Jag hoppar dit, hittar för all del SFB men sen är det liksom stopp. Track of the week går att hitta men ingen track of the day.

Jag är nyfiken. Hjälp mig. Ibland slår den till, internetanalfabetismen, så kanske är fallet nu oxå.

Och nä, jag kollade inte igår 24, men visst borde det finnas en "track of the day"-lista...

Om jag stavar som en kratta så beror det på det där giftet ni vet.

Track of the day gör att man för en dag hamnar på första sidan för respektive genre. Finns inga listor över tidigare Track of the day, såvitt jag har sett, men går man in på låten så finns alla utmärkelser med där. Vet ärligt talat inte hur mycket uppmärksamhet man får genom exponeringen, i första hand känns det som en bra merit att hänvisa till i andra sammanhang. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo då, det här var soft! Supertramp är något som måste inspirerat er? Härlig låt. Inget speciellt att säga om arret.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...