Nexustwins Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 (edited) Blev precis klar med en ny design men "kunden" blev inte nöjd. Nu undrar jag om jag ska fixa lite till på den och ha den själv eller om jag ska behålla min gamla. Sida 1 (Gamla) : www.nexustwins.tk / www.nexustwins.co.nr Sida 2 (nya) : http://supraservers.net/4base/Cs-optical/index2.htm Edit: Det är alltså designen på sidorna som det är tal om. 😛 Edited April 2, 2006 by xdjs
KillwithSkill Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Nya eller gamla..VADÅ? Framgår inte alls i din tråd vad du frågar efter. Men gissningsvis är det webdesign du frågar om?
Nexustwins Posted April 2, 2006 Author Posted April 2, 2006 (edited) Frågade några kompisar och det står nu 1-1 . Edited April 2, 2006 by xdjs
Cloudsurfer Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 tycker nog sida1, eftersom den anspåkar mer på musken om jag hajjar det hela? och den andra är en cs-clan sida?
Nexustwins Posted April 2, 2006 Author Posted April 2, 2006 (edited) Ja den gjordes för att vara en cs sida 😆. Men efter en del förändringa och tillägg kan den nog bli snyggare 🙂 Edited April 2, 2006 by xdjs
Neko Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Bytte inte du/ni hemsida nyss? Gör mer musik och mindre hemsida! Mitt tips. Och förfina hellre en sida, istället för att tokbyta design hela tiden. Det kommer bara göra återkommande besökareförvirrade.
Nexustwins Posted April 4, 2006 Author Posted April 4, 2006 Uppdatering av ställningen : 3-2 till nexustwins.tk Bytte inte du/ni hemsida nyss? Gör mer musik och mindre hemsida! Mitt tips. Och förfina hellre en sida, istället för att tokbyta design hela tiden. Det kommer bara göra återkommande besökareförvirrade. Webb design är ochså ett stort intresse för oss. nästan lika stort som musikskapande. Musiken måste presenteras på eet snyggt och funktionellt sätt ochså 😕.
Recommended Posts