lavrell Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 (edited) Gitarrlegenden Tommy Emmanuel gör två framträdanden i Stockholm på Vasateatern, tisdagen den 14:e november. Ett måste för alla gitarrister, karln är helt otrolig! För mer info om Tommy Emmanuel gå in på hans hemsida. Edited October 28, 2006 by lavrell
Björn Olsberg Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Jag lägger in det i kalendern uppe till höger. Mvh,
lavrell Posted March 23, 2006 Author Posted March 23, 2006 Jag lägger in det i kalendern uppe till höger. Mvh, Perfekt! Detta får man inte missa. BTW så kostar biljetterna mellan 100-150 kronor och ni köper dem via Ticnet.se
lavrell Posted April 2, 2006 Author Posted April 2, 2006 Ja nu va man hemma efter den bästa musikaliska upplevelse jag någonsin haft. Tommy sa att han skulle komma tillbaka eftersom det här va hans första sverigebesök så då kan jag bara rekomendera alla att gå, ni behöver absolut inte vara gitarrister för att uppskatta showen. Han gjorde ett nummer med hjälp av sin akustiska gitarr, sin förstärkare samt reverb och delay som fick the Edge att verka totalt talanglös när det gäller att hitta orginella ljud med en gitarr (och tänk på att karln använder akustisk gitarr) 😕 Ett långt klipp med Tommy in action för er som undrar över hur han spelar.
BaldByChoice Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Tack lavrell! Kul att få se honom spela och inte bara lyssna. 🙂 Tommy Emmanuel är helt underbart duktig! 😎
Guest Stuppen Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 (edited) Ja nu va man hemma efter den bästa musikaliska upplevelse jag någonsin haft.Tommy sa att han skulle komma tillbaka eftersom det här va hans första sverigebesök så då kan jag bara rekomendera alla att gå, ni behöver absolut inte vara gitarrister för att uppskatta showen. Han gjorde ett nummer med hjälp av sin akustiska gitarr, sin förstärkare samt reverb och delay som fick the Edge att verka totalt talanglös när det gäller att hitta orginella ljud med en gitarr (och tänk på att karln använder akustisk gitarr) 😉 Ett långt klipp med Tommy in action för er som undrar över hur han spelar. Håller med föregående talare. Har aldrig blivit så berörd. Helt otroligt. Här är en länk till. Edited April 3, 2006 by Stuppen
lavrell Posted October 28, 2006 Author Posted October 28, 2006 En rejäl BUMP! Nu är Tommy tillbaka i stan för er som missade den första konserten. Gå in på Ticnet och köp biljetter för det här vill ni inte missa! 😲
Recommended Posts