tbruce Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😏 😕
Pazo Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season.Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😏 😕 Ja den är fin och udda. Denhär var ju dock också skön jue---> 😕
Danabacken Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Din förra var ju rågrym! Ta bort luvan bara! 😕
®offe Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva??????
nurfen Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂😎🙂 😄
lavrell Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😄
lavrell Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 (edited) Är det bara jag som är smart nog? 😄 Edited March 22, 2006 by lavrell
Itzhak Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva?????? tro mig, det är hatt som gäller i vår.
gol Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva?????? tro mig, det är hatt som gäller i vår. Gärna basker.
Järven Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 (edited) nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? 😛 Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! 😏 Edited March 22, 2006 by Järven
nurfen Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? 😎 Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! 😄 Haha 🙂 Jag hoppas du förstår att jag bara drev 🙂
Järven Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 nurfen Postat den 23 March 2006, 01:21 (Järven @ 23 March 2006, 00:36) nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! Haha Jag hoppas du förstår att jag bara drev Jag brukar oftast göra det... 😉
tbruce Posted March 23, 2006 Author Posted March 23, 2006 Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Oh men kolla! Bara för jag aldrig hänger i off-topic forumet... så jag kände inte till den tråden. Men öh, får ju mkt mer uppmärksamhet här. 🙁
Recommended Posts