Jump to content
Annons

Detta är jag då..


kittem (oregistrerad)

Recommended Posts

kittem (oregistrerad)
haha. när det låter som aneby. det är bara massa frikyrkor där.. Delen om att det är trist stämmer för bra för att vara sant 🙂

Dessutåm så ligger ju aneby bara nåra 27km från nässjö så..

Då har du varit en del i nässjö dvs! 😏 jag ska flytta dit i sommar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

kittem (oregistrerad)
Hej och Välkommen =)

En liten språkpolis-grej:

Min svensklärare har alltid lärt mig att "Vart" är vart man ska och "var" är var man befinner sig.

"Vart bor du?" ska alltså vara "Var bor du?". 🤪

Puss o mys 😏

PS. Hoppas du ursäktar mitt "snobberi" ang stavningen 😕 (Jag har säkert stavat fel flera gånger redan i detta inlägg 🙂)

Det är ingen fara! Men i detta fall handlade det inte direkt om ett stavfel, utom om en dialekthänvisning.. här var jag bor säger vi vart, istället för var. La, istället för väl osv.. Jag har en massa fel, men hoppas inte du stör dig på mig allt för mycket för det! 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. när det låter som aneby. det är bara massa frikyrkor där.. Delen om att det är trist stämmer för bra för att vara sant 😏

Dessutåm så ligger ju aneby bara nåra 27km från nässjö så..

Då har du varit en del i nässjö dvs! 😆 jag ska flytta dit i sommar.

haha. Jao. varit en del där. Lite fester. lite hängt hos kompisar. lite allmänt hängande 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg att du redan hittat in i Längsta tråden-gemenskapen 🤪

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😛

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik är underbart! Välkommen.

Jag var precis ute och sprang. Efter jag duschat käka jag en hel näve jävla gräs jag hitta i kylen. Trodde det var någon jävla sallad. Men det smakade ju fan gräs. Nej hela den här texten är ingen metafor för att jag har några muskler. Jag har inga, men det är därför jag käkar gräs. Okej? Egentligen skulle bara skriva något kort och lagom anonymt. Men jag blir så jävla nervös när kvinnor inkräktar på mina heligaste platser. Love is like a flame, it burns you when it's hot sjungs det i mina skitdåliga hifi-lurar som inte alls är raka. Men vet du vad? Jag bryr mig faktiskt inte. För allting är så jävla underbart i mitt endorfin rus.

Du kanske undrar varför jag sitter och skriver det här? Låt mig förklara. Just nu är mitt liv helt skruvat. Jag har inte gjort något vettigt på flera månader. Och dessutom har jag varit sjuk i några veckor. Jag sover på dagarna och tänker att jag ska göra saker jag aldrig gör på natten. Men den största faktorn är nog att min webserver är nere, så jag kan inte skriva i min dumma jävla patetiska blogg. Och jag orkar inte sätta igång den heller.

Så, jag lånar din tråd för att blogga lite. yay. välkommen.

Redigerat av chilone
Link to comment
Dela på andra sajter

Musik är underbart! Välkommen.

Jag var precis ute och sprang. Efter jag duschat käka jag en hel näve jävla gräs jag hitta i kylen. Trodde det var någon jävla sallad. Men det smakade ju fan gräs. Nej hela den här texten är ingen metafor för att jag har några muskler. Jag har inga, men det är därför jag käkar gräs. Okej? Egentligen skulle bara skriva något kort och lagom anonymt. Men jag blir så jävla nervös när kvinnor inkräktar på mina heligaste platser. Love is like a flame, it burns you when it's hot sjungs det i mina skitdåliga hifi-lurar som inte alls är raka. Men vet du vad? Jag bryr mig faktiskt inte. För allting är så jävla underbart i mitt endorfin rus.

Du kanske undrar varför jag sitter och skriver det här? Låt mig förklara. Just nu är mitt liv helt skruvat. Jag har inte gjort något vettigt på flera månader. Och dessutom har jag varit sjuk i några veckor. Jag sover på dagarna och tänker att jag ska göra saker jag aldrig gör på natten. Men den största faktorn är nog att min webserver är nere, så jag kan inte skriva i min dumma jävla patetiska blogg. Och jag orkar inte sätta igång den heller.

Så, jag lånar din tråd för att blogga lite. yay. välkommen.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Allo och välkommen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)

också Hallänning

Jaså, varifrån halland är du?

Halmstad, för att vara exakt 😄

Håkan

Jaså! Därifrån är jag också..! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...