Jump to content
Annons

Detta är jag då..


kittem (oregistrerad)

Recommended Posts

kittem (oregistrerad)

Hejsan alla på detta forum!

Jag har registrerat mig här för att jag älskar musik och håller lite smått på med att skapa också. Ibland kan det vara skönt att få hjälp av någon som är lite mer erfaren än en själv, så skriv gärna till mig! Det uppskattas!

Kram! på förhand.. /Emma 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

kittem (oregistrerad)
Tjenare!

Välkommen, säger jag med.

Vore trevligt att veta vilken typ av musik du skapar? Genre, etc?

Jag är inne på rock, och har gjort en del karaokeversioner av andras låtar (mycket bättre än orginalet självklart! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Hejs och välkommen hit, öl finns i kylen.

En öl hade ju inte suttit helt fel, men i min kyl finns bara juice och sockerdricka 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Tjena tjena!

Vars ligger halland? 😮

Öl är gott! skulle druckit en innan vid tre idag men pubben var stängd P.g.a. tentaperiod 😉

Vars halland ligger? Jag är i något mellan skåning och hallänning (jag vet, det låter inte vackert)

Ja mera öl till studenterna! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena tjena!

Vars ligger halland? 😛

Öl är gott! skulle druckit en innan vid tre idag men pubben var stängd P.g.a. tentaperiod 😏

Vars halland ligger? Jag är i något mellan skåning och hallänning (jag vet, det låter inte vackert)

Ja mera öl till studenterna! 🙂

Men det står ju småland på "plats" också?.. Jag är ju från småland 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Bor gör jag i uppsala. men jag kommer från småland. Aneby för att vara mer exakt. Där är "hemma hemma" 😏

ja bor periodvis i nässjö, men det ligger ju inte i anebytrakten direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor gör jag i uppsala. men jag kommer från småland. Aneby för att vara mer exakt. Där är "hemma hemma" 😆

ja bor periodvis i nässjö, men det ligger ju inte i anebytrakten direkt.

det är ju det de gör 😄

Aneby har ju tom samma riktnummer som Nässjö. 0380 😄

grannkomunen vettu 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
det är ju det de gör 😄

Aneby har ju tom samma riktnummer som Nässjö. 0380 😄

grannkomunen vettu 😆

Gör de? Jag som trodde jag var relativt duktig på geografi.. 😏

eller när jag tänker efter har jag nog varit i aneby, var en väldigt tråkig håla och vi hittade inte kyrkan. (om jag minns rätt 😄 )

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju det de gör 😄

Aneby har ju tom samma riktnummer som Nässjö. 0380 😄

grannkomunen vettu 😄

Gör de? Jag som trodde jag var relativt duktig på geografi.. 😏

eller när jag tänker efter har jag nog varit i aneby, var en väldigt tråkig håla och vi hittade inte kyrkan. (om jag minns rätt 😄 )

haha. Låter som aneby det... Hur kan man inte hitta kyrkan? finns ju minst 5 kyrkor i aneby 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Karaoke! Trevligt, det har jag också testat några gånger. Aldrig när jag varit så nykter att jag haft något minne från incidenten men hej, det kanske säger en del om mina vokala talanger.

Åh just ja, välkommen till forumet förresten! 😏

/Majken

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
haha. Låter som aneby det... Hur kan man inte hitta kyrkan? finns ju minst 5 kyrkor i aneby 😏

hehe antingen tänker jag på fel ställe, eller så hittade vi helt enkelt inte kyrkan. men det var riktigt trist där.

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Karaoke! Trevligt, det har jag också testat några gånger. Aldrig när jag varit så nykter att jag haft något minne från incidenten men hej, det kanske säger en del om mina vokala talanger.

Åh just ja, välkommen till forumet förresten! 🙂

/Majken

Ja karaoke är kul, särskilt när man gör sina egna specialversioner av favoritlåtarna! Dock är det synd och skam att inte föreviga fyllekvällskaraoke, det brukar vara måttligt roande ett se på i efterhand (för den som sjöng iallafall!)

tack och hej föresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och Välkommen =)

En liten språkpolis-grej:

Min svensklärare har alltid lärt mig att "Vart" är vart man ska och "var" är var man befinner sig.

"Vart bor du?" ska alltså vara "Var bor du?". 🤪

Puss o mys 😏

PS. Hoppas du ursäktar mitt "snobberi" ang stavningen 😕 (Jag har säkert stavat fel flera gånger redan i detta inlägg 🙂)

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. Låter som aneby det... Hur kan man inte hitta kyrkan? finns ju minst 5 kyrkor i aneby 🙂

hehe antingen tänker jag på fel ställe, eller så hittade vi helt enkelt inte kyrkan. men det var riktigt trist där.

haha. när det låter som aneby. det är bara massa frikyrkor där.. Delen om att det är trist stämmer för bra för att vara sant 😏

Dessutåm så ligger ju aneby bara nåra 27km från nässjö så..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...